Αρχική » , , » ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΗΚΟΥΝ;;;

ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΗΚΟΥΝ;;;


ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ. ΛΑΜΒΑΝΩ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ, ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΣΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΘΛΙΒΕΡΕΣ ΜΟΥ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΗΣ Σ.Σ.Ε., ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1960.

ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ, «ΠΙΛΟΤΙΚΑ» ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ... ΟΥΣΙΑΣΤΚΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΔΕΥΤΕΡΑ 2α ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013, ΘΑ ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ (401ΓΣΝΑ, ΝΝΑ, 251ΓΝΑ) ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΟΙΠΑ «ΠΟΛΙΤΙΚΑ» ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΛΕΙΨΕΩΣ ΚΛΙΝΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΗΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ ΠΡΟΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑ.

ΜΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΡΩΤΗΣΩ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΤΟΥΣ κκ ΥΕΘΑ, ΑΝΥΕΘΑ, ΥΦΕΘΑ, ΓΕΕΘΑ, ΓΕΣ, ΓΕΑ, ΓΕΝ ΤΑ ΚΑΤΩΤΕΡΩ:

1. ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ ΠΟΙΩΝ, ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ;

2. ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΑΥΤΗ Η «ΠΙΛΟΤΙΚΗ» ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ;

3. ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ; ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙ;

4. ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΧΡΗΖΟΥΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ;

5. ΕΧΕΙ ΛΗΦΘΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΛΙΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ Ε.Δ. ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ;

6. ΕΧΕΙ ΛΗΦΘΕΙ ΜΕΡΙΜΝΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΑΣΘΕΝΩΝ;;

7. ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ «ΠΙΛΟΤΙΚΗΣ» ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ;

8. ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΕΙΑΣ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΤΟΥ ΕΟΠΠΥ;

9. ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ 424 ΤΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ;

10. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΤΩΝ Ε.Δ. εε ΚΑΙ εα ΕΙΤΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΚΛΙΝΕΣ;

ΤΕΛΟΣ ΔΕ, ΟΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΕΣ; ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ;

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ,

ΕΝΑΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ.


(politikologia1.blogspot.gr)

31 Post a Comment:

  1. ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ?ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΡΑΝΤΖΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΔΙΑΜΕΝΕΙΣ,ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΘΗΝΑ ΚΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙ ΝΕΙ.ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ Η ΚΟΥΡΑΔΟΜΗΧΑΝΗ,Ο ΤΑΠΑΣ,Ο ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑΣ-ΚΟΝΤΟΠΑΝΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ Ο ΜΠΛΕΗΖΕΡ ΜΕ ΤΗΝ ΛΑΓΩΧΕΙΛΗ.ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΜΑΣ ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΑΝΗΚΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΛΟΥΣ= ΕΞΥΠΝΕ= ΠΟΥ ΘΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ φίλε, για να ακριβολογούμε΄, οι κρατήσεις που επιβάλλονται σε όλους τους ενεργούς και απόστρατους αφορούν ΜΟΝΟ στα ΝΙΜΤΣ και ΝΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φυσικά και τα στρατιωτικά νοσοκομεία ανήκουν στον Ελληνικό λαό "έξυπνε σχολιαστή" .
    Γεγονός που σημαίνει ότι όλοι οι μισθωτοί και ελεύθεροι επαγγελματίες πρέπει να υποστούνε και ανάλογες κρατήσεις ,που υφίστανται οι ε.ε. και οι ε.αποστρατεία στρατιωτικοί , για να λειτουργούνε ομαλά όλα τα στρατιωτικά νοσοκομεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ ,2 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2013,ΩΡΑ 5.38 μ.μ.
    ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΔΩ ΣΤΟ ΝΙΜΤΣ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟ ΣΕ ΟΚΤΑΚΛΙΝΟ ΣΕ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΜΕ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ.ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΠΤΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ.ΑΥΤΟ ΠΡΟ ΤΡΙΕΤΙΑΣ.ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ;;;ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΑΝΤΙΝΑΥΑΡΧΟ Ε.Α. ΤΟΥ Π.Ν. ΣΤΟ Ν.Ν.Α. ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ ΤΟΥ ΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΝΑ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ;;;ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ-ΦΙΛΕΤΑ ΕΧΟΥΝ "ΠΕΡΑΣΕΙ"ΣΤΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ.ΕΙΧΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΡΟ ΕΤΩΝ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ...ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΑΝΟ..ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΗΝ ΣΕΘΑ ΠΕΡΙ "ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ" ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΩΝ Ε.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @@@@@ ΤΩΝ 3:18 ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΟ ΧΡΕΩΤΙΚΑ ΝΟΣΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΛΙΤΕΣ ΤΩΝ ΕΔ ΣΤΑ ΣΤΡΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙ ΚΑ;ΟΧΙ,ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ @@@@@@ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ. @@@@:ΤΑ ΟΠΛΑ,ΤΑ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ,ΤΑ ΚΑΥ ΣΙΜΑ,ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ,ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΚΛΠ,ΚΛΠ ΤΑ ΠΛΗΡΩ ΝΕΙ ΣΑΦΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΧΡΗΣΗ.ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΕΣΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΓΝΗ ΤΟΦΩΝΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ (ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΦΙΛΕ ΤΩΝ 8:40 ΣΤΟ ΝΝΑ ΩΣ ΑΡΧΙΠΛΟΙΑΡΧΟΣ Ε.Ε. ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 20 ΣΕ ΑΝΑΜΟΝΗ, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ. ΟΤΑΝ ΔΕ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΒΑΛΩ ΧΟΛΤΕΡ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΤΕΘΕΙ, (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ) ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΝ! ΤΟ ΔΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΥΠΕΡΗΧΟ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 45 ΗΜΕΡΕΣ! ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΑΞΟΝΙΚΟΣ ΤΟΜΟΓΡΑΦΟΣ ΤΟΥ ΝΝΑ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ; ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΤΩΝ 9:59 ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΙΑΤΙ ΟΙ Ε.Ε ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΝΟΣΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΙ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ! ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ, Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΚΑΙ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΘΕΙ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟΣΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΓΕΣ, ΓΕΝ, ΓΕΑ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΙΣΘΟ ΜΕ ΤΟΜΕΑΡΧΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ ΤΟΥ ΕΣΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχετε αντιληφθεί οτι το Δημόσιο και Κοινωνικό αγαθό ανήκει σε όλους και σε κανέναν?
    Οι εισφορές απο ποιούς μισθούς προήλθαν? Μήπως απο αυτούς που προέκυπταν απο τη φορολόγιση των πολιτών? Οι προμήθειες των μηχανημάτων και η κάλυψη των εξόδων λειτουργίας απο ποιά κονδύλια καλύπτονται? Μήπως απο τη φορολόγιση των πολιτών?
    Προφανώς όμως ο "εθνικός λώρος" είναι τόσο ισχυρός ώστε να δημιουργεί φαντασιώσεις ιδιοκτησίας και να υποστηρίζει διαχρονικά αυτούς που με θρασύδειλο τρόπο διατυμπανίζουν οτι υπερασπίζονται το εθνος και τη χώρα.
    Οσοι ενδιαφέρονται για τα δημόσια και κοινωνικά αγαθά ΔΕΝ κλαψουρίζουν στα πληκτρολόγια ούτε στα τοπικά κανάλια ούτε συναντιούνται συνεχώς με αυτούς που εφαρμόζουν αντικοινωνικές πολιτικές προσβλέποντας σε λίγα λεπτά προσωπικής προβολής....απλά τα ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ.
    Οι πρωτοκολλημένες επιστολές η διαφήμιση της "προσωπικής δράσης" και οι εκτονωτικοί πύρινοι λόγοι...ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ...ΕΙΝΑΙ ΣΥΕΝΕΣΗ ΣΕ ΟΤΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΔΥΑ ΤΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ.

    Για όσους η λέξη πολίτης τους προκαλεί αλλεργίες ας αντιληφθούν επιτέλους οτι όποιος ασχολείται και ενδιαφέρεται για "τα της πόλεως" ονομάζεται ΠΟΛΙΤΗΣ. Με αυτή την έννοια όσοι υπερασπίζονται την εδαφική ακεραιότητα και την εθνική ανεξαρτησία είναι ακατανόητο να μην είναι και ΠΟΛΙΤΕΣ, εκτός εαν ενδιαφέρονται μόνο για την πάρτη τους, οπότε είναι ασύμβατη η ιδιότητα του υπερασπιστή της χώρας την οποία με τόσο πάθος προβάλλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ''Εχετε αντιληφθεί οτι το Δημόσιο και Κοινωνικό αγαθό ανήκει σε όλους και σε κανέναν?
    Οι εισφορές απο ποιούς μισθούς προήλθαν? Μήπως απο αυτούς που προέκυπταν απο τη φορολόγιση των πολιτών? ''
    Ασχετε!!!Καμια φορολογια δεν πληρωνει τον Στρατιωτικο!!Η δικη του φορολογια που παει??Και αφου ειναι τοσο μαγκας γιατι ξαναφορολογηται απο τα φορολογουμενα λεφτακια σου??Διαβαστε λιγο και μη λετε οτι θελετε χωρις μετρο!!Η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεώργιε Κουκάκη
    Βιάζεσαι να χαρακτηρίσεις κάποιον ως άσχετο επειδή δεν θέλεις ή δεν μπορείς να αντιληφθείς την πραγματικότητα.
    Μπορείς να με διαφωτίσεις, ως σχετικός, απο που προέρχονται τα λεφτά με τα οποία αμοίβεται ο στρατιωτικός?
    Υποψιάζομαι οτι δεν τυπώνονται στο Τυπογραφείο του ΓΕΣ.
    Μπορείς να ρωτήσεις την ΔΟΙ απο που προέρχονται τα κονδύλια του ΠΥ του ΓΕΕΘΑ (αφορά σε λειτουργικές δαπάνες προμήθειες κλπ). Η απλή απάντηση είναι απο τον ΠΥ του κράτους. Στη συνέχεια ρώτησε απο που προέρχονται τα έσοδα του κράτους. Προφανώς οχι απο τις υπηρεσίες που εκτελείς ή απο τις ασκήσεις στις οποίες συμμετέχεις.
    Οι υπηρεσίες του δημοσίου παράγουν δημόσιο αγαθό και αμοίβονται απο τον ΠΥ του κράτους όσο και δεν το έχεις αντιληφθεί.
    Αντίστοιχα απο που προέρχονται τα χρήματα με τα οποία αμοίβονται όσοι εργάζονται σε υπηρεσίες του δημοσίου?
    Καλό είναι να χρησιμοποιείς αποδεδειγμένες αλήθειες αρκεί όμως να είσαι γνώστης του αντικειμένου.

    Δεν θα σε χαρακτηρίσω ετσι εύκολα ως άσχετο όπως έκανες εσύ απλά ως πολίτη μιάς χώρας που δεν έχεις καταλάβει ακόμα πως λειτουργεί.

    Εαν σε ενοχλεί το "πολίτης" μάθε πρώτα τι σημαίνει και μετά μπορείς ανετα να βρίσεις, πρώτα όμως μάθε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 4 Σεπτεμβρίου 2013 - 4:44 μ.μ.
    αφου μας ανελυσες τον πυ του κρατους πες μας τωρα εσυ που δουλευεις και τι παραγεις και πληρωνομαστε εμεις. και στο φιναλε δεν καταλαβα το κρατος πληρωνει στρατο υγεια παιδεια κλπ παγκοσμιως τι θελεις να πεις για τα νοσοκομεια??? δουλευουμε και απο τις κρατησεις που γινονται τα χρηματα πανε στα στρατιωτικα νοσοκομεια. μας πας θεσσαλονικη μεσω ιταλιας για να πεις τι οτι εισαι ο εργοδοτης μας και καλα?? μαγκια ειναι αυτο τωρα λες κατι για να πεις. ναχαμε να λεγαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμε 5 Σεπτεμβρίου 2013 - 1:12 π.μ.

    Αφού το επαγγελμά μου είναι ζωτικής σημασίας για ...την υποστήριξη του επιχειρήματος μου ( κλασσική αντίδραση οταν τα κάποιος τα βρίσκει "σκούρα") τότε για να ικανοποιήσω την....αδολη περιεργειά σου θα σου απαντήσω οτι 32 χρόνια εκανα τη δουλειά που κάνεις ή έκανες και εσύ. Αυτό όμως δεν με κάνει να αρνούμαι την πραγματικότητα.
    Δεν διαφωνώ ως προς την προτεραιότητα στα Στρατωτικά Νοσοκομεία αλλά εαν εχεις δει ποτέ την κατάσταση μισθοδοσία σου η κράτηση αφορά το ΝΙΜΤΣ. Η κράτηση για νοσοκομειακή περίθαλψη την οποία ίσως να επικαλεστείς είναι κράτηση η οποία γίνεται σε όλους τους εργαζόμενους είτε εργάζονται στον δημόσιο τομέα είτε στον ιδιωτικό.
    Εάν την απλή αναφορά στον ΠΥ τη θεωρείς ..."ανάλυση" τότε δικαιολογείσαι να αγνοείς βασικές λειτουργίες ενος κράτους. Αν θέλεις αναλύσεις ψάξε σε σχετικές βιβλιογραφίες.

    Εαν βέβαια αντιλήφθηκες .......το σχόλιο μου αφορούσε στην άποψη του συγκεκρημένου σχολιαστή. Διάβασε την και μετά σχολίασε.

    Σε οτι αφορά το συγκεκρημένο θέμα και επειδή αυτά τα 2 χρόνια έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε κλαίουσες εκπροσώπους των στρατιωτικών να υποστηρίζουν (ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑ απο περικοπές μισθών συντάξεων)οτι και οι στρατιωτικοί ανήκουν στην κοινωνία και στον λαό, υποψιάζομαι οτι οταν κλείνουν νοσοκομεία δεν πρέπει να θεωρείται παραχόρηση η "ανοχή" στο ανοιγμα των στρατιωτικών νοσοκομείων στην κοινωνία τη στιγμή που το έχει ανάγκη. Διαφορετικά δεν μπορώ να αντιληφθώ την πάγια άποψη οτι "επιτελούμε λειτουργημα υπέρ της κοινωνίας".
    Θα ηταν χρήσιμο να διαφωνούσες και να αντοδρούσες στις πολιτικές που κλείνουν τα δημόσια νοσοκομεία εστω και για να προασπίσεις το ....άβατο των Στρατιωτικών Νοσοκομείων.

    Πάντως απο τον σχολιασμό σου ..δεν δικαιολογείς την αποψή σου "νά χαμε να λέγαμε" Και λίγη ειλικρήνεια δεν βλάπτει έστω και εαν αυτή δείχνει να στρέφεται κατά των....κεκτημένων λόγω εθισμού.

    Υ.Γ Ο ΠΥ κατασκευής του 424, απο πού καλύφθηκε? Μήπως απο την κράτηση υπέρ ΝΙΜΤΣ?

    Εαν πάντως θέλεις να κάνουμε αντιπαράθεση ευφυολογημάτων, είμαι διαθέσημος. Δεν προκειται όμως να πρόσφερει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 5 Σεπτεμβρίου 2013 - 12:31 μ.μ.
    1ον. επιμενω συνεχιζεις μια αμπελοφιλοσοφια ναχαμε να λεγαμε.
    2ον. αν εσυ ησουν στρατιωτικος εγω ειμαι αστροναυτης._
    επισης διαβασε και αυτο
    www.hellenicnavy.gr/files/documents/nna/enimerotiko_entipo_nna.pdf‎
    Το Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών (ΝΝΑ) κτίσθηκε σε
    οικόπεδο που παραχωρήθηκε από το Ταμείο Οδοστρω-
    μάτων σύμφωνα με Νόμο του 1947, με χρήματα που
    κατέβαλαν τα ίδια τα στελέχη του Πολεμικού Ναυτικού,
    το Μετοχικό τους Ταμείο (ΜΤΝ) και το Ταμείο Εθνικού
    Στόλου (TEΣ).
    επισης δεν διαβασα το σχολιο συγκεκριμενου σχολιαστη αλλα διαβασα και ειδα στο σχολιο σου την εμπαθεια σου απεναντι στους στρατιωτικους και την γνωστη καραμελα στο ιντερνετ του (πολιτη), τελευταια φοριεται πολυ που πληρωνει ολους τους τους δημοσιους που καθονται και τα ξυνουν. δεν ξερω αν εσυ τα εξυνες αλλα εγω εχω προσφερει και προσφερω πολυ περισσοτερα απο αυτα που παιρνω και αν θες και σε κοστολογηση μιας και σε ενδιαφερει γενικως το χρημα και απο που προερχεται σε εκαντονταδες χιλιαδες ευρω επισκευων ηλεκτρονικων εξαρτηματων που θα στοιχιζαν, αν στελνοντας στο εξωτερικο οπως γινοταν καποτε.
    και με ενοχλει αφανταστα αυτο που γραφεις εδω.
    Οι εισφορές απο ποιούς μισθούς προήλθαν? Μήπως απο αυτούς που προέκυπταν απο τη φορολόγιση των πολιτών?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε 5 Σεπτεμβρίου 2013 - 3:10 μ.μ.

    Προφανώς χρησιμοποιείς όρους και λέξεις που δεν καταλαβαίνεις τη σημασία τους. Εαν θεωρείς την αντιληψη περί δημοσίου αγαθού "αμπελοφιλοσοφία" τότε δικαίως έχεις τις απόψεις περί τσιφλικιών όπως τις περιγράφεις.

    Χαιρετίζω τον ΠΡΩΤΟ ΕΛΛΗΝΑ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗ!!!!!
    Το γεγονός οτι δεν είμαστε όλοι το ίδιο δεν σημαίνει οτι μπορείς να αμφισβητείς το επαγγελμα μου. Αν ψάχνεις βιογραφικά για να ικανοποιήσεις την περιέργεια σου ή να "απενεργοποιήσεις" τα επιχειρήματα του άλλου τότε μπορείς να ελπίζεις σε αναβίωση παρελθοντικών καταστάσεων.

    Γιατί σε ενοχλεί η προέλευση των μισθών? Μήπως διότι είναι αλήθεια?
    Που είδες στα σχολια μου οτι κατηγορώ τους δημόσιους ως τεμπέληδες?

    Γιατί έχεις τόση εμπάθεια με τον όρο "πολίτης"?
    Μάθε πρώτα τι είναι ο "πολίτης" (είτε ασχολείται είτε στον δημόσιο τομέα είναι πολίτης) και μετά δικαιολόγησε το μένος σου κατά του όρου "πολίτη". Διάβασε τον Επιτάφιο του Περικλέους ..καλό θα σου κάνει.

    Το αν προσφέρεις ή οχι θα το αξιολογήσουν οι προϊσταμένοι σου. Ετσι δεν υποστηρίζει η ιεραρχία? ή για χάρη του "επιχειρήματος" σου παραβλέπεις την αξία της.
    Εαν θέλεις να διεκδικήσεις μεγαλύτερες αμοιβές απο αυτές που έχεις δεν έχεις παρά να δραστηριοποιηθείς στον ιδιωτικό τομέα. Πεδίον δόξης λαμπρόν.
    Προφανώς και δεν με ενδιαφέρουν τα χρήματα.
    Εαν θέλεις να απομονώνεις μια φράση , η οποία δυστυχώς για εσένα είναι ΑΛΗΘΕΙΑ, και με αφορμή αυτή να βγάζεις όλες τις ανεπάρκειες σου είναι προβλημά σου.
    Για να σε βοηθήσω λίγο Αμπελοφιλοσοφίες είναι οι φλυαρίες οι σαχλαμάρεςς οι μπουρδολογία...κλπ Εαν θεωρείς την αντιμετώπιση των θεμάτων της πολιτείας ως μπουρδολογία τότε "πιστέ και φιλότιμε στρατιώτη" σύμφωνα με τον όρκο που έχεις δώσει δεν αξίζει να υπερασπίζεσαι (επαγγελματικά) αυτό που δεν αναγνωρίζεις.
    Σε οτι αφορά την προέλευση του οικοπέδου να σε ξαναρωτήσω : τα λεφτά που έδωσαν τα στελέχη απο που προέρχονταν? απο τις προσωπικές τους περιουσίες? σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για ιδιωτικό νοσοκομείο και τότε δεν έχεις δικαίωμα ούτε εσύ να νοσηλεύεσαι εκεί χωρίς να καταβάλλεις αντίστοιχα ποσά.
    Σε οτι αφορά τα χρήματα που διεέθεσαν το ΜΤΝ και το ΤΕΣ, πλεροφόρισε με απο που προήλθαν.
    Το γεγονός οτι στους εξοπλισμούς, οι οποιοι καλύπτονται απο τον ΠΥ του κράτους και οχι απο τις ...κρατήσεις μας, υπάρχει κράτηση υπέρ των Μετοχικών μας ταμείων ..δεν σου λέει τίποτα?
    Αν δεν το ξέρεις ενημερώσου.

    Εσύ πως μπορείς να αποδείξεις οτι είσαι στρατιωτικός? Αγνοείς βασικά θέματα λειτουργίας των Ε.Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. οτι ναναι. σε κοβω για ατομο που ξημεροβραδιαζεται στο ιντερνετ γραφοντας αποψεις-αερολογιες νομιζοντας οτι κανει κατι σπουδαιο. γραφεις ολοκληρα κατεβατα χωρις αρχη και τελος για να αποδειξεις τελικα ενα ΤΙΠΟΤΑ.
    μηπως προαλειφεσαι για πολιτικος?
    αν κατσεις και ξαναδιαβασεις το τι εχεις γραψει, σιγουρα αν δεν το εχεις καψει θα μπερδευτεις.
    σιγουρα ειμαι ο πρωτος αστροναυτης γιατι εσυ δεν εισαι στρατιωτικος 200%.
    σιγουρα δεν με ενοχλει και δεν εχω εμπαθεια με καμμια λεξη (πολιτης). προσαπτεις ταμπελες ετσι επειδη θελεις κατι ταχα μου να πεις. εδω παει το ναχαμε να λεγαμε και το οτι ναναι.
    σου εξηγησα οτι με ενοχλουν αυτα που γραφεις εδω.
    1ον.Οι εισφορές απο ποιούς μισθούς προήλθαν? Μήπως απο αυτούς που προέκυπταν απο τη φορολόγιση των πολιτών?
    2ον.να σε ξαναρωτήσω : τα λεφτά που έδωσαν τα στελέχη απο που προέρχονταν? απο τις προσωπικές τους περιουσίες?
    ακου φιλε επειδη εχεις γινει βαρετος και μονοπλευρως και μπουρδολογος αν δεν σου αρεσει αμπελοφιλοσοφος, δουλευω πληρωνομαι μου γινονται κρατησεις για στρατιωτικα νοσοκομεια. δεν μου τα χαρισε κανεις εκτος και αν εσυ θελεις να δουλευουμε και να μην μας πληρωνει το κρατος.ξερεις κανενα που δουλευει και δεν πληρωνεται?
    αντε τραβα να γραψεις σε αλλα σαιτ που εχει πολλους σαν και εσενα αμπελοφιλοσοφους που απο το πρωι μεχρι το βραδυ δεν αφηνουν ειδηση ασχολιαστη. θα σου προτεινα το newsit εχει πολλους μαιντανους-ξερολες εκει.
    και που εισαι αν θες να υπερασπιστεις τα χρηματα του πολιτη οπως αναφερεις πρωτα κοιτα να κραξεις τους ελληνες κρατικοδιαιτους επιχειρηματιες, μετα τους κλεφταραδες πολιτικους και μετα αμα λυσεις ολα τα προβληματα του ελληνα φορολογουμενου πιασε και τους στρατιωτικους.
    διαβασε τι βλακειες γραφεις.
    1 Γιατί σε ενοχλεί η προέλευση των μισθών? Μήπως διότι είναι αλήθεια?
    ειπα εγω οτι δεν ειναι αληθεια...... εσυ τι θες να πεις με αυτο? τι θελεις να με πληρωνει ο κοκκαλης η ο βαρδινογιαννης?
    προχωρα στο παρασυνθημα και εκφρασου ελευθερα τι θες να κανουμε τελικα ιδιωτικο στρατο???
    εχεις γραψει ολοκληρα κατεβατα να μας πεις τελικα οτι μας πληρωνει το κρατος.ε και?????????? τι θελει να πει ο ποιητης εκφρασου αφοβα στη ταμπακιερα ......πες τη μαγικη λεξη τι θες να κανουμε με τα νοσοκομεια να μαθουμε και εμεις που αποσκοπεις τελικα αν και σε εχω κοψει πολιτικα που το πας.
    αν και δεν προκειται να σε παρακολουθησω γιατι εισαι ανουσιος αοσμος και αγευστος.
    τελεια και παυλα...___

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Για το γεγονός οτι δεν μπορείς ή δεν θέλεις να αντιληφθείς ορισμένα βασικά πράγματα, δεν φταίω εγώ ή τα σχόλια μου ..μάλλον δεν έχεις την ικανότητα.
    Εαν κατάλαβες οτι υποστηρίζω τον ...ιδιωτικό στρατό και άλλα γεννήματα της φαντασίας σου, τότε η αρωστημένη φαντασία σου καλπάζει...αξιοποιησέ την.
    Με απλά λόγια, μήπως και το καταλάβεις αν και δεν το νομίζω, το γεγονός οτι γίνονται κρατήσεις υπερ ΝΙΜΤΣ και ΝΝΑ απο μισθούς που προέρχονται απο τη φορολόγηση ολων των πολιτών ΔΕΝ δημιουργεί ιδιοκτησιακό καθεστώς. (Πιο απλά δεν γίνεται....) Και επιπλέον επειδή οι κοινωνικές παροχές έχουν πλέον εκμηδενιστεί η αποδοχή των μη στρατιωτικών στα στρατιωτικά νοσοκομεία δεν αποτελεί αιτία προστριβής. Διάβασε και τα παραπάνω σχόλια στο αρθρο και θα καταλάβεις.
    Τις συμβουλές περί δραστηριοτήτων κρατησε τις για τον εαυτό σου και ως γνήσιος στρατιωτικός για τους υφισταμένους σου.

    Καμμία ταμπέλα δεν σου βάζω απλά αυτά και μόνο που γράφεις αρκούν για να σε χαρακηρίσω.

    Που το πάω πολιτικά? Εδω αγνοείς την έννοια πολιτική και την ταυτίζεις με την κομματοκρατία. Κρίνεις απο εσένα και προσπαθείς να αλλάξεις "γήπεδο" υπονοόντας οτι λειτουργώ υπερ κάποιου κόμματος. Αυτές τις εμπειρίες ζωής έχεις ετσι ακριτα χαρακτηρίζεις τον οποιοδήποτε.

    Είτε το πιστεύεις είτε οχι 32 χρόνια της ζωής μου τα αφιέρωσα στις Ε.Δ. Δεν με νοιάζει να σε πείσω για αυτό. Αυτό το οποίο είναι τραγικό είναι το οτι νεαρότεροι σε ηλικία (και προφανώς και σε βαθμό) όπως εσύ εξακολουθούν και σκέφτονται όπως οι υπέργηροι απόστρατοι.

    Θα ηταν πανεύκολο να χρησιμοποιήσω λέξεις όπως "βλακείες" "μπούρδες" "ασχετε" και άλλες χρησιμοποιωντας το φτωχό λεξιλογιο σου. Νομίζεις οτι δεν μπορώ? Αλλά τόσα χρόνια στις Ε.Δ συνάντησα τόσους ξερόλες, όπως εσύ, που απλά αντιμετωπίζω με συμπάθεια αυτή την ανεπάρκεια.

    Και για να μαθαίνεις κάτι. Πολιτικοί είμαστε όλοι με την έννοια οτι ασχολούμαστε με την πολιτεία δηλαδή με τα κοινά. Εαν απέχεις εσύ απο αυτές τις βασικές δραστηριότητες δεν σημαίνει οτι ολοι είμαστε το ίδιο. Αλλοι κοιτάνε το ατομικό τους συμφέρον και τη δουλίτσα τους (όπως εσύ) και αναθέτουν σε άλλους "τα κοινά" και άλλοι ασχολούνται με τα κοινά . Εκεί είναι η μεγάλη διαφορά. Το να χρησιμοποιείς μιντιακές εκφράσεις εκτός του ότι αποδεικνύει οτι βιώνεις την πολιτεία μέσα απο τα τηλεοπτικά κανάλια, δείχνει οτι δεν έχεις πρωτογεννή και κριτική σκέψη. Κοινώς έαν σταματήσει η τηλεόραση δεν θα έχεις γνώμη.

    "ξερεις κανενα που δουλευει και δεν πληρωνεται? "
    Εαν αυτό κατάλαβες τότε έχεις σοβαρό πρόβλημα κατανόησης γραπτού λόγου..δεν φταίω εγώ μάλλον οι δασκαλοί σου. Αναζήτησε εκεί τις αιτίες.

    Το "τελεία και παύλα" να το χρησιμοποιείς στους υφισταμένους σου, απο τη στιγμή που εσύ προκάλεσες τον διάλογο. Υπάρχουν και αλλοι τρόποι για να τελειώσεις μια συζήτηση οταν διαπιστώνεις οτι είσαι ανεπαρκής για αυτήν, ισως δεν έχεις τη δυνατότητα να τους βρείς.

    Υ.Γ Διάβασε τον Επιτάφιο του Περικλέους. Ποτέ δεν είναι αργά!!!!!Ελληνα Αστροναύτη (πάμε ενα στοίχημα οτι είμαι στρατιωτικός?).
    Υ.Γ 2: Μας πληρώνουν οι φορολογούμενοι..όπως και εμείς ως φορολογούμενοι πληρώνουμε τους δάσκαλους τους καθηγητές τους γιατρούς και αλλους κοινωνικούς λειτουργούς. Εαν το αντιληφθείς αυτό και το κατανοήσεις θα είναι μια καλή αρχή.
    Υ.Γ 3: Για να χρησιμοποιήσω και εγώ τις...εκφράσεις σου ...Αφού όπως υποστηρίζεις, με έχεις "κόψει" που "το πάω" πολιτικά? Το γέλιο μακραίνει τη ζωή (αλλά μικραίνει την έξοδο...όπως λέγαμε στη σχολή), "ουσιαστικέ" "εύγευστε" και "οσμηρέ" που δυστυχώς αναδύεις μούχλα,.....υπερασπιστή του έθνους. (Μην χρησιμοποιείς μιντιακές εκφράσεις αλόγιστα προσπάθησε να σκεφτείς μόνος σου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 1:04 π.μ. ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΚΑΟΥΠΑΣ.
    ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ, ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ, ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΓΡΑΦΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 6 Σεπτεμβρίου 2013 - 2:24 μ.μ.
    με εβαλες να ξαναγραψω για τελευταια φορα.
    εχω καταλαβει τι ανθρωπος εισαι και μου θυμιζεις οταν ειμαστε μικροι που πεζαμε σφαλιαρες μια σου και μια μου ποιος θα

    ριξει τη τελευταια για να νικησει. ειμαι σιγουρος οτι θα απαντας συνεχεια για να ικανοποιησεις τον εαυτο σου σαν γνησιος

    ξερολας οτι εχεις δικιο. 100 φορες αν γραψω θα γραψεις 101 για να ικανοποιησεις το εγω σου. γιαυτο εγραψα τελεια και παυλα
    γιατι θα το πας 101 φορες οπως προειπα.
    λοιπον αφου τα χρηματα ειναι του ελληνα φορολογουμενου να πας να δωσεις πισω το εφαπαξ που πηρες και τα βοεα των παιδιων

    σου. η αναφορα μου σε σενα εγινε στο οτι τα χρηματα ειναι του ελληνα πολιτη. και σου απαντησα ποιανου ηθελες να ειναι και

    ειπα του κοκκαλη κλπ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ????????? ΠΕΣΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΗΘΕΛΑ.
    (το γεγονός οτι γίνονται κρατήσεις υπερ ΝΙΜΤΣ και ΝΝΑ απο μισθούς που προέρχονται απο τη φορολόγηση ολων των πολιτών ΔΕΝ

    δημιουργεί ιδιοκτησιακό καθεστώς. (Πιο απλά δεν γίνεται....) Και επιπλέον επειδή οι κοινωνικές παροχές έχουν πλέον

    εκμηδενιστεί η αποδοχή των μη στρατιωτικών στα στρατιωτικά νοσοκομεία δεν αποτελεί αιτία προστριβής.)
    εσυ τι εισαι ο ρομπεν των φορολογουμενων η καποιος πολιτης που θα ειχε συμφερον να το πει η καποιος ΓΙΑΤΡΟΣ τελικα???????
    γιατι εισαι βασιλικοτερος του βασιλεως χωρις ιδιαιτερο λογο η υπαρχει καποιος λογος που το κανεις????
    εγραψες την πρωτη φορα
    (Για όσους η λέξη πολίτης τους προκαλεί αλλεργίες ας αντιληφθούν επιτέλους οτι όποιος ασχολείται και ενδιαφέρεται για "τα

    της πόλεως" ονομάζεται ΠΟΛΙΤΗΣ. Με αυτή την έννοια όσοι υπερασπίζονται την εδαφική ακεραιότητα και την εθνική ανεξαρτησία

    είναι ακατανόητο να μην είναι και ΠΟΛΙΤΕΣ, εκτός εαν ενδιαφέρονται μόνο για την πάρτη τους, οπότε είναι ασύμβατη η

    ιδιότητα του υπερασπιστή της χώρας την οποία με τόσο πάθος προβάλλουν.)
    ο ανθρωπος που ανοιξε το ποστ εγραψε τις ανησυχιες του για τα στρατιωτικα νοσοκομεια γιατι αυτο τον ενδιαφερει οπως καθε

    αλλο στρατιωτικο.
    εσυ που μπηκες στη μεση υπερ του πολιτη γενικως και αοριστως για ποιανου παρτυ ενδιαφερεσαι οταν το θεμα αφορα στρατιωτικα

    νοσοκομεια???? αστο γιατρουδακο ξερω ξερω.
    (επειδή οι κοινωνικές παροχές έχουν πλέον εκμηδενιστεί η αποδοχή των μη στρατιωτικών στα στρατιωτικά νοσοκομεία δεν

    αποτελεί αιτία προστριβής) τι εγινε κοπηκε η μασα??
    οσο για τους χαρακτηρισμους σου τους επιστρεφω με τοκο και μαθε να λες αυτο που θελεις με τη μια και ασε τα κατεβατα τους

    περικληδες και τις αμπελοφιλοσοφιες. στη ταμπακιερα!!!!!!!
    οσο για σενα μπουλμε 6 Σεπτεμβρίου 2013 - 4:21 μ.μ. που καταλαβες και εσυ τι θελει να πει ο υπερμαχος των πολιτων (ουτε ο

    σαμαρας δεν θα τα ελεγε ετσι) να περασεις και εσυ να δωσες πισω εφαπαξ και βοεα γιατι οπως και τα στρατ νοσοκομεια πρεπει

    να δεχονται πολιτες ετσι και εσυ πρεπει να συνδραμεις με τις κρατησεις που σου εχουν γινει.
    και πουσαι μπουλμε οταν θα πας σε στρατ νοσοκομειο και σου κλεισουν ραντεβου του χρονου πηγαινε στο γιατρουδακο να σε

    φτειαξει.
    ετσι γιατρουδακο οπως λες και εδω.
    (Σε οτι αφορά το συγκεκρημένο θέμα και επειδή αυτά τα 2 χρόνια έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε κλαίουσες εκπροσώπους των στρατιωτικών να υποστηρίζουν (ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑ απο περικοπές μισθών συντάξεων)οτι και οι στρατιωτικοί ανήκουν στην κοινωνία και στον λαό, υποψιάζομαι οτι οταν κλείνουν νοσοκομεία δεν πρέπει να θεωρείται παραχόρηση η "ανοχή" στο ανοιγμα των στρατιωτικών νοσοκομείων στην κοινωνία τη στιγμή που το έχει ανάγκη. Διαφορετικά δεν μπορώ να αντιληφθώ την πάγια άποψη οτι "επιτελούμε λειτουργημα υπέρ της κοινωνίας".)
    η μονη περιπτωση να εισαι εσυ στρατιωτικος ειναι μια. αυτη του στρατιωτικου γιατρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κατι ξεχασα αλλη μια περιπτωση ειναι να εισαι ο αδωνης!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμε 6 Σεπτεμβρίου 2013 - 10:31 μ.μ.

    Οι μαντικές σου ικανότητες είναι για γέλια.
    Τα επιχειρήματα σου είναι νηπιακής ηλικίας.
    Τι σχέση έχει το..."θεϊκο" εφάπαξ με τη δυνατότητα των μη στρατιωτικών να εξετάζονται στα στρατιωτικά νοσοκομεία? Η θολούρα σου όσο πάει και πυκνώνει.

    Εγώ απάντησα στο σχόλιο του Γεώργιου Κουκάκη " Ασχετε!!!Καμια φορολογια δεν πληρωνει τον Στρατιωτικο!!" και εσύ ως αυτόκλητος υπερασπιστής του φρόντισες να πουλήσεις πνεύμα κατι που δεν έχεις δηλαδή. Τουλάχιστον εαν είχες κάτι αξιόλογο να πείς...κατι θα μπορούσε να εβγαινε. Μάλλον παρασύρθηκες απο την συναδελφική αλληλεγγύη....

    Πάντως αυτή η μανία σου να προσπαθείς να μαντέψεις το τι είμαι ..είναι εντυπωσιακή.Και δεν πετυχαίνεις και τίποτα. Το ωραίο είναι οτι δεν χρειάζεται να μαντέψεις γιατί απλά σου είπα τι είμαι. Η μιζέρια σου όμως υπερίσχυσε.

    Πάμε στοίχημα οτι ΔΕΝ είμαι γιατρός ?

    Και έαν θέλεις να απαξιώσεις (κλασσική περίπτωση ανεπαρκούς ) και τους γιατρούς αποκαλώντας τους γιατρουδάκους θα έπρεπε τουλάχιστον να είχες το ιδιο επίπεδο σπουδών τους. Πράγμα απίθανο για εσένα.

    Οταν υποστηρίζεις οτι "μπήκα στη μέση υπερ του πολίτη" ή οτι το "παίζω" "ρομπέν" κλπ κλπ τότε γενναίε υπερασπιστή του έθνους...η μούχλα ξεχειλίζει απο τα αυτιά σου.

    Κατά τα άλλα η αντιπαράθεση με εσένα είναι πανεύκολη και δεν μου προσφέρει απολύτως τίποτα παρά μόνο χάσιμο χρόνου. Ηλπιζα οτι παρά τις απαξιωτικές σου εκφράσεις ισως κάτι να κέντριζε το ενδιαφέρον σου και να ξέφευγες λίγο απο την κλασική κλάψα περί εφ άπαξ ΒΟΕΑ (για να σου ικανοποιήσω την περιέργεια...δεν δικαιούμαι ΒΟΕΑ)χαμηλού μισθού και να αντιληφθείς οτι αυτό που συμβαίνει είναι πολύ πιο βαθύ απο τις περικοπές και τις "ιδιοκτησιακές" λογικές. Η αντιμετώπιση του δεν γίνεται υπερασπιζόντας μόνο τα στενά επαγγελματικά συμφέροντα.
    Τελικά έχεις δίκιο. Ηταν πολύ για εσένα και μάλλον πίστεψα οτι έχεις δυνατότητες τις οποίες φυσικά και δεν έχεις αφού εξαντλήθηκες μόνο στο να προσπαθείς να μαντέψεις τι είμαι, σε ποιό κόμμα ανήκω (!!!!) "που το πάω" και άλλες μίζερες σκέψεις οι οποίες φυσικά κατέληξαν στο να μου "την πείς" προκαλόντας με να επιστρέψω το ..εφάπαξ!!!! Μην ανησυχείς κανένας δεν θα σου "φάει" τη θέση στο Νοσοκομείο οταν την χρειαστείς..αν και η μούχλα δεν θεραπεύεται.

    Εαν ζορίζεσαι τόσο για την ..."ταμπακιέρα" να σου κάνω δώρο μία αρκεί όμως να είσαι καπνιστής για να μην πάει χαμένη.

    Πάντως διάβασε τον Επιτάφιο του Περικλέους. Σου χρειάζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμε 6 Σεπτεμβρίου 2013 - 10:31 μ.μ.
    Παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τη διένεξή σου με συνάδελφο και μου έρχονται στο μυαλό οι στίχοι του Σολωμού: "αν μισούνται ανάμεσά τους, δεν τους πρέπει Ελευθεριά"
    Θέλω να σου παραθέσω στοιχεία του 2011, σχετικά με τα στρατιωτικά νοσοκομεία, για να αντιληφθείς πώς λειτουργεί το όλο σύστημα.
    Το ΝΝΑ, μέχρι το τέλος του καλοκαιριού του 2011, ήταν "μέσα" περίπου 80 εκ. Την ίδια περίοδο, το 251 125 εκ. και το 401 ήταν το μόνο που δεν είχε χρέη. Όσο για το ΝΙΜΙΤΣ, τα χρέη του ξεπερνούσαν τα 500 εκ.
    Γιατί, όμως, συμβαίνει αυτό; Διότι, πράγματι, εδώ και πολλά χρόνια, τα στρατιωτικά νοσοκομεία "εξυπηρετούν" συμφέροντα των πολιτικών τους προισταμένων. Όποιος πάρει τα φυλλάδια των στρατιωτικών νοσοκομείων και ιδιαίτερα του ΝΝΑ και τα διαβάσει με προσοχή, θα διαπιστώσει ότι είναι ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΑ σε όλο τον κόσμο. Και εκεί αρχίζει να προκαλείται το πρόβλημα.
    Τα στρατιωτικά νοσοκομεία δημιουργήθηκαν για να καλύπτουν τις ανάγκες των εε στελεχών και των στρατευμένων. Το κονδύλι για τη νοσημεία αυτών το καλύπτει το ΥΠΕΘΑ. ΟΛΟΙ οι άλλοι, που νοσηλεύονται, καλύπτονται από τους ασφαλιστικούς τους φορείς. Και φυσικά, τα περίφημα χρέη, οφείλονται στα ασφαλιστικά ταμεία. Όμως, εκτός των ασφαλιστικών ταμείων και των φαρμακοβιομηχανιών, ευθύνη φέρουν και οι διοικήσεις των νοσοκομείων. Δεν είναι αμέτοχες.
    Συνεπώς και για να μην υπάρχει φαγωμάρα, ας αντιληφθούμε το αυτονόητο. Η Υγεία είναι κοινωνικό αγαθό και ως τέτοιο πρέπει να παρέχεται σε κάθε πολίτη. Τώρα, το γεγονός ότι το κράτος ΑΔΥΝΑΤΕΙ αν κρατήσει ανοιχτά τα δημόσια νοσοκομεία και προστρέχει στα στρατιωτικά, αυτό είανι μια άλλη ΤΕΡΑΣΤΙΑ συζήτηση.
    ΥΓ. Τα χρέη των ασφαλιστικών ταμείων προς τα στρατιωτικά νοσοκομεία έχουν αυξηθεί πολύ μετά από το καλοκαίρι του 2011.... Και για να μην πέσετε από τα σύννεφα, είναι πολύ κοντά η ώρα που οι της τρόικας θα ζητήσουν να ΞΕΠΟΥΛΗΘΟΥΝ τα στρατιωτικά νοσοκομεία στους ιδιώτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 7 Σεπτεμβρίου 2013 - 1:56 π.μ.
    ΑΠΛΑ ΓΕΛΟΙΟΣ ΞΕΡΟΛΑΣ ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΟΣ ΜΟΝΟΤΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΟΣ.
    ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ ΤΗ ΛΕΞΗ ΜΟΥΧΛΑ 10 ΦΟΡΕΣ.
    ΤΗ ΜΟΥΧΛΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ ΟΣΟ ΗΣΟΥΝ Ε.Ε ΟΠΩΣ ΛΕΣ.
    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΠΑΝΣΟΦΕ ΠΕΡΙΚΛΗ.
    ( κλασσική αντίδραση οταν τα κάποιος τα βρίσκει "σκούρα")
    Και έαν θέλεις να απαξιώσεις (κλασσική περίπτωση ανεπαρκούς)
    έπρεπε τουλάχιστον να είχες το ιδιο επίπεδο σπουδών τους. Πράγμα απίθανο για εσένα. ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΑΝΤΗΣ.
    ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ.
    ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΝ ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΓΕΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣ ΔΔΜΝ ΚΛΠ.
    ΕΧΕΙΣ ΦΟΒΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΟΝ ΠΕΡΙΚΛΗ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΠΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΨΕΙΣ.
    ΑΝ ΟΙ ΕΔ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ.
    ΚΑΙ ΠΟΥΣΑΙ ΜΗΝ ΚΟΥΡΑΖΕΣΑΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΜΑΚΡΟΣΥΡΤΟΥΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΟ, ΕΧΩ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ.
    ΣΑΝ ΕΑ ΑΡΑΞΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΛΟΓΥΔΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΣΑΝ ΟΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΣΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 7 Σεπτεμβρίου 2013 - 11:05 π.μ.
    ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΕΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΦΤΑΣΑΜΕ ΕΔΩ.
    Ο ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΠΗΓΕ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ ΜΕΣΩ ΡΩΜΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΟΤΙ
    Γεώργιε Κουκάκη
    Βιάζεσαι να χαρακτηρίσεις κάποιον ως άσχετο επειδή δεν θέλεις ή δεν μπορείς να αντιληφθείς την πραγματικότητα.
    Μπορείς να με διαφωτίσεις, ως σχετικός, απο που προέρχονται τα λεφτά με τα οποία αμοίβεται ο στρατιωτικός?
    Υποψιάζομαι οτι δεν τυπώνονται στο Τυπογραφείο του ΓΕΣ.
    ΑΡΑ
    (επειδή οι κοινωνικές παροχές έχουν πλέον εκμηδενιστεί η αποδοχή των μη στρατιωτικών στα στρατιωτικά νοσοκομεία δεν
    αποτελεί αιτία προστριβής)
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ (ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ)
    ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΛΥΣΕΙ ΟΛΑ Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμε 7 Σεπτεμβρίου 2013 - 3:36 μ.μ. & 7 Σεπτεμβρίου 2013 - 3:48 μ.μ.

    Πολύ λυπάμε που το ...μορφωτικό σου επίπεδο δεν συνάδει ούτε με τον τρόπο γραφής σου (γράφεις όπως μιλάς...ισως οι..πανεπιστημιακές σου σπουδές δεν ξεχώριζαν τον προφορικό απο τον γραπτό λόγο) όσο και απο τις λέξεις και τους χαρακτηρισμούς που χρησιμοποιείς.
    Δεν χρειάζεται να έχει κάποιος "κληρονομικό χάρισμα" για να αντιληφθεί οτι το επίπεδο σπουδών σου δεν είναι το ίδιο με αυτό των γιατρών. Η μόρφωση δεν περιορίζεται μόνο στην στενή τεχνική κατάρτηση. Σου δίνει δυνατότητες να εξελίξεις την σκέψη σου.
    Προσπαθώντας ατυχώς να "μου την πείς", θεωρόντας λανθανσμένα οτι είμαι γιατρός χαρακτηρίζεις απαξιωτικά εναν επιστημονικό κλάδο. Εδώ φαίνεται πεντακάθαρα οτι γι εσένα όλα τα κίνητρα έχουν πηγή το ατομικό και συντεχνιακό συμφέρον. Κάποιος που δεν είναι γιατρός δεν μορεί να υποστηρίζει οτι σε αυτές τις συγκυρίες το "ανοιγμα" των Νοσοκομείων στους μη σταρτιωτικούς, θα ηταν ωφέλιμο για αυτούς τη στιγμή που τα δημόσια νοσοκομεία κλείνουν. Και μάλιστα το κάνει για να "τα "κονομήσει". Είναι ή οχι μούχλα αυτό?

    Προκειμένου να στηρίξεις την ανεπάρκεια αντίληψης και τις μουχλιασμένες απόψεις σου (η αξία της πενικιλίνης είναι αδιαμφισβήτητη αλλά το αγνοείς και αυτό) ειρωνεύεσαι χωρίς να έχεις καταλάβει τίποτα.
    Λυπάμαι που υπηρετούν άτομα σαν και εσένα έστω και εαν "εξοικονομούν χρήματα για τον Ελληνικό λαό" (αλήθεια πως καταδέχεσαι και συγκρίνεις τη δουλειά σου με την αντίστοιχη των μιζαδόρων?).
    Η ένδοια επιχειρημάτων και σκέψης σε κάνουν να χρησιμοποιείς εκφράσεις (αρα τις αποδέχεσαι) του "αντιπάλου" σου. Είναι φυσικό επακόλουθο για εναν ασχετο.
    Η συνδιαστική σου ικανότητα είναι αξεπέραστη. Νομίζεις οτι απομονώνοντας φράσεις και συνδέοντας τις χωρίς να έχεις κατανοήσει το που αναφέρεται η καθε μια, στηρίζεις την "άποψη" σου. Ούτε προνήπια δεν κάνουν τέτοιους συνδιασμούς. Αλλά οταν δεν έχεις μάθει να διαβάζεις κείμενα και να τα κατανοείς δεν μπορεί κάποιος να σε κατηγορήσει. Εχεις το ακαταλόγιστο.
    Τα προβλήματα του Περικλή, (αλήθεια θεωρείς οτι είσαι ισάξιος και του Περικλη ώστε να τον χρησιμοποιείς ως ειρωνία? Το βεβαιώνει αυτό το...ΓΕΝ το ΑΣ ΔΔΜΝ?) ήταν άλλα αυτά ακριβώς που κατικοεδρεύεουν στο "μυαλό" σου. Οσο για τα δικά μου προβλήματα φροντίζω να τα λύνω χωρίς να μιζεριάζω να κατηγορώ τους άλλους και να αυτοπροβάλω ετσι τον εαυτό μου.
    Και επειδη αναφέρθηκες στην βιολογική σου κατάληξη, τα καφενεία (το ονειρο της ..αποστρατείας σου προφανώς) σε πληροφορώ διακεκρημένε υπερασπιστή του έθνους οτι θα αργήσω πάρα πολύ για να θεωρήσω οτι είμαι αδρανής. Ετσι όπως πιθανόν να αντιληφθείς (αυτό θα είναι επιτυχία) προσφέρω αρκετά στα φορολογικά εσοδα του κράτους δηλαδή και στον μισθουλάκο σου. Δεν με ενοχλεί που κάποια απο αυτά καταλήγουν στην τσέπη σου, αυτή είναι μια λειτουργία της φορολογίας, με ενοχλεί που αυτή η βασική λειτουργία δημιουργεί φαινόμενα "ιδιοκτησίας".
    Και μετά απο τα δύο διαδοχικά τελευταία σχόλια σου μπορείς να ξαναφανείς συνεπής και να μην "ξανασχοληθείς" με εμένα!!!! Και να μου εξηγήσεις το πως γίνεται κάποιος να είναι "αυτόκλητος υπερασπιστής" μιας βασικής του ιδιότητας. Για να σε βοηθήσω και να μην μπλεχτείς πάλι αναφέρομαι στον χαρακτηρισμό που μου απέδωσες ως "αυτοκλητου υπερασπιστή του πολίτη" (ξεπέρασες το "ρομπέν" "Σερίφη του Νότιγχαμ"....εστω λίγο χιούμορ θα έχεις).

    Κατανοώ οτι κείμενα τα οποία είναι μεγαλύτερα απο μια παράγραφο και δεν περιέχουν "ποιοτικούς" χαρακτηρισμούς κρετίνου, σε δυσκολεύουν τόσο στην ανάγνωση όσο και στην κατανόηση.
    Εαν χρησιμοποιώ τις ίδιες λέξεις είναι γαιτί δεν θέλω να σε κουράζω συνεχώς προσπαθόντας να βρείς την ερμηνεία τους. Τουλάχιστον θα εμπαιδώσεις αυτές. Πάλι κέρδος θα έχεις.

    Υ.Γ Και για να μην έχεις αγωνίες...οι υφιστάμενοι μου είχαν και έχουν διαφορετική γνώμη απο την περισπούδαστη και πάνσοφη αφεντιά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμε 7 Σεπτεμβρίου 2013 - 11:05 π.μ.

    Προφανώς και δεν μισώ τον...συνάδελφο. Προσπάθησα να του εξηγήσω ορισμένα βασικά πράγματα της κοινωνικής συνοχής και της αντιμετώπισης των κοινωνικών προβλημάτων.

    Τα θέματα των Στρατιωτικών Νοσοκομείων είναι γνωστά εδω και χρόνια, όμως το γεγονός οτι τα ασφαλιστικά ταμεία τα οποία εισπράτουν τις ασφαλιστικές εισφορές, δεν απέδιδαν όσα οφειλαν στα Στρατιωτικά Νοσοκομεία δεν νομίζω οτι θα πρέπει να το χρεωθεί ο πολίτης.
    Υπήρχαν διοικήσεις των Νοσοκομείων, η σταρτιωτική ιεραρχία οι οποίοι μπορούσαν να τα διεκδικήσουν. Εκ του αποτελέσματος δεν το έκαναν.
    Ας μην τα ρίχνουμε όλα στους πολιτικούς. Εαν τα απαιτούσε η στρατιωτική ηγεσία απο τους πολιτικούς προϊσταμένους θα τα είχε πάρει. Σε άλλη περίπτωση είναι ανεπαρκής.
    Στις ακραίες καταστάσεις που ζούμε απλά υποστηρίζω οτι το επιχείρημα "εμείς πληρώσαμε τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία να μην δέχονται πολίτες" τη στιγμή που οι πολιτικές του νεοφιλελευεθρισμού επιβάλλουν το κλείσημο και την ιδωτικοποίηση όλων των δημόσιων αγαθών είναι αίολο τόσο ως "ιδιοκτησιακή" αντίληψη όσο και ως κοινωνική.
    Βάβαια παραβλέπεται το γεγονός οτι τόσο οι ΠΥ κατασκευής λειτουργίας και συντήρησης των Στρατιωτικών Νοσοκομείων δεν καλύπτονται απο τις κρατήσεις υπερ ΝΙΜΤΣ και ΝΝΑ. Απλή αριθμητική είναι. Αρα τα λεφτά δόθηκαν σε μεγάλο ποσοστό απο τον ΠΥ του ΥΕΘΑ δηλαδή απο τον κρατικό ΠΥ δηλαδή απο τα εσοδα του κράτους. Ακόμα και ετσι να το σκεφτεί κάποιος σε συνδιασμό με τις ακραίες καταστάσεις διάλυσης του κοινωνικού χαρακτήρα του κράτους, νομίζω οτι μπορούμε να ..."αποδεχτούμε" (αν και δεν έχουμε το δικαίωμα της απόρριψης) την εξυπηρέτηση των μη στρατιωτικών απο τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία. Βέβαια αυτό ισχύει. Τουλάχιστον στο 401 υπάρχει ξεχωριστο γραφείο για τους ε.ε και δικαίως, ξεχωριστό για τους ε.α και ξεχωριστό για τους "πολίτες". Φυσικά οι ε.ε πρέπει να έχουν προτεραιότητα λόγω της φύσεως της εργασίας τους.
    Συμφωνώ με την άποψη οτι η Τροϊκα θα απαιτήσει την πώληση είτε των Στρατιωτικών Νοσοκομείων είτε των υπηρεσίων υποστηριξης τους με την μέθοδο του outsoursing. Σε αυτή την περίπτωση ακολουθώντας την άποψη του ...νεαρού συναδέλφου...κανένας δεν πρόκειται να συμπαρασταθεί. Και εαν περιμένουμε απο τις...ε.ε ηγεσίες και τους ..προέδρους των ενώσεων ε.α να αντιδράσουν δυναμικά τότε το παιχνίδι είναι χαμένο.
    Αντέδρασε κανένας οταν εκλεισε για χάρη των φαρμακοβιομηχάνων το εργοστάσιο παραγωγής στρατιωτικών φαρμάκων?
    Μόνο εαν λειτουργήσουμε ως κοινωνία στο σύνολο δηλαδή ως πραγματικοί πολίτες και οχι ως υπερασπιστές και "ιδιοκτήτες" αγαθών που "ανήκουν" αποκλειστικά σε εμας, τότε θα διαφυλάξουμε όσα πραγματικά ανήκουν στην κοινωνία.

    " Η θα είσαστε ελέυθεροι ή θα είστε ήσυχοι Και τα δύο μαζί δεν γίνονται!" Τα λόγια ανήκουν στον Θουκιδίδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 100 ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΩ 101 ΘΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ ΣΑΝ ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΞΕΡΟΛΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩΙΣΤΗΣ.
    ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ, ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΣΥΓΧΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΟΣ.
    ΓΡΑΦΩ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΩ ΚΑΘΟΤΙ ΑΡΓΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΤΙ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟΥΔΑΚΟ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΕ

    ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΤΟΛΙΖΕΙΣ ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΑ.
    ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΑΠΑΞΙΩΝΩ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΠΟΥ ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΕΙ ΤΟ ΝΟΣΗΡΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ

    ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ??????? ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΕΓΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΤΟΝ

    ΕΑΥΑΤΟ ΣΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΕΣ???????
    ΕΙΠΕΣ.
    Τα προβλήματα του Περικλή, (αλήθεια θεωρείς οτι είσαι ισάξιος και του Περικλη ώστε να τον χρησιμοποιείς ως ειρωνία?
    ΩΧ ΤΙ ΕΠΑΘΕ Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ??
    ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΧΩ ΠΕΘΑΝΕΙ ΣΤΟ ΓΕΛΙΟ. ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΣΤΕΙΡΕΥΤΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ.
    ΦΙΛΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΨΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.
    (Το βεβαιώνει αυτό το...ΓΕΝ το ΑΣ ΔΔΜΝ?) ήταν άλλα αυτά ακριβώς που κατικοεδρεύεουν στο "μυαλό" σου)
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΤΡΟΜΑΞΩ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΚΑΤΟΙΚΗΤΟ, ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΜΩΣ. ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ.
    ΕΧΕΙΣ ΠΕΙ 100 ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΚΛΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΙΠΑ ΠΕΡΙΚΛΗ Ε ΚΑΙ???????? ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ?????
    ΦΙΛΕ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΝΟΣΗΡΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΞΥΛΙΝΟ ΛΟΓΟ. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΟΥΤΕ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ. ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΟΥΣ

    ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ. ΠΙΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΟΥΡΤΕΣ ΜΕ ΚΕΡΑΣΑΚΙΑ. ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η

    ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ.
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΓΕΛΑΕΙ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΠΕΡΙΚΛΗ ΜΟΥ.
    ΑΝΤΕ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΛΑΘΕΙΣ ΠΑΛΙ ΠΛΗΚΤΡΟΚΡΟΥΣΤΗ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΧΑΛΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ!!!!
    ΚΑΙ ΠΟΥΣΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΝΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΩ.
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙΣ ΠΑΛΙ ΜΗΝ ΣΟΥ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΙΣ.....ΕΝΤΑΞΕΙ???? ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΦΟΒΕΡΟ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΧΕΛΑΚΗΣ ΣΤΟ EURO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. «Άχθος αρούρης».....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ 23 ΙΑΝ. 2010



ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ TWITTER

 
Copyright © 2016. ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΑΛΑΙΟ - All Rights Reserved
Template Created by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ Published by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ