Αρχική » , , , , , » «Ήταν δίκαιο και το κάναμε πράξη», εκτός από τις αδικίες στα στελέχη ΕΔ

«Ήταν δίκαιο και το κάναμε πράξη», εκτός από τις αδικίες στα στελέχη ΕΔ


ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ Ε.Σ.ΠΕ. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ (ΕΣΠΕΘ)
ΥΠΛΓΟΥ (ΕΜ) ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΚΟΥΚΟΥΡΑΒΑ

Αφορμή του παρόντος άρθρου μου, στάθηκε η ομιλία του κ. Πρωθυπουργού, στη έναρξη της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ). Αφ’ ενός, μου προξένησε χαρά και ικανοποίηση, η απαγγελία των ευεργετικών μέτρων, τα οποία λήφθηκαν προς όφελος των Ελλήνων Πολιτών και αφ’ ετέρου λύπη, διότι δεν έγινε απολύτως καμία μνεία, για τα προβλήματα που ταλανίζουν εδώ και χρόνια, τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων.

Φυσικά, για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα να γίνει αναφορά, τόσο για την επιστροφή του υπολοίπου 50% των αναδρομικών (συμφώνως των αμετάκλητων αποφάσεων του ΣτΕ), ούτε και για το ότι, επέρχεται νέο ειδικό (κατηγοριοποιημένο) μισθολόγιο για όλους εμάς, που στελεχώνουμε τις Ε.Δ και τα Σ.Α.

Εντύπωση μου προκάλεσε το γεγονός ότι, κατά την ομιλία του, ο κ. Πρωθυπουργός, στο τέλος κάθε απόφασης των μέτρων ευεργετικού χαρακτήρα, απήγγειλε την εξής φράση: «Ήταν δίκαιο και το κάναμε πράξη».

Στις μέχρι τώρα τοποθετήσεις μου, έχω προσπαθήσει και πιστεύω ότι έχω αναδείξει, μέσω της Ε.Σ.ΠΕ.Θ, στον έντυπο τύπο, στο διαδίκτυο, καθώς και στη Βουλή των Ελλήνων (στέλνοντας προσωπικές επιστολές) τις -εμπαιγματικού χαρακτήρα- διατάξεις της Εγκυκλίου του ΥΠΟΙΚ, με το υπ’ αριθ. Πρωτ. 27135/0092/16-2-2011 άρθρα 20, 21 και 22, που αφορούν το ασφαλιστικό καθεστώς των στελεχών των Ε.Δ, των Σ.Α και του Π.Σ, οι οποίες αν μη τι άλλο επιφυλάσσουν δυσμενή διακριτική μεταχείριση σε βάρος του προσωπικού που κατατάχθηκε κατά τα έτη 1990 - 1992.

Η συγκεκριμένη κατηγορία εργαζομένων, προφανώς εκ παραδρομής, διέλαθε της προσοχής του νομοθέτη και αποκλείστηκε αυθαίρετα και καταχρηστικά από τις ευεργετικού χαρακτήρα μεταβατικές διατάξεις του Ν.3865/2010, οι οποίες ισχύουν και περιορίζονται, μόνο για όσους, προσελήφθησαν την περίοδο 1984 – 1989.

Ουσιαστικά, όσοι προσελήφθησαν, εντός του 1989 ή και ακόμη εντός του Α’ εξαμήνου 1990, επιβαρύνονται κατ’ ουσία, με επιπλέον 6 μήνες υπηρεσίας (25 ½ έτη πραγματικής υπηρεσίας + 5 συντάξιμα έτη του άρθρου 40 του Π.Δ 169/2007, ήτοι συνολικά 30 ½ συντάξιμα έτη), αποκτώντας κατ’ αυτό τον τρόπο δικαίωμα συνταξιοδότησης από το έτος 2015 και εντεύθεν, διατηρώντας έτσι τα πλεονεκτήματα του ισχύοντος ασφαλιστικού Ν.4387/2016.

Στην αντίπερα όχθη, οι εναπομείναντες παλαιοί ασφαλισμένοι (κατατασσόμενοι τα έτη 1990 - 1992) θα επιβαρυνθούν με επιπλέον 14 ½ έτη, προκειμένου να συνταξιοδοτηθούν αρχής γενομένης, από το έτος 2030 και εντεύθεν, υποκείμενοι μάλιστα στα νέα δεδομένα (επί το δυσμενέστερο) σε ότι αφορά στον κανονισμό (ύψος) της σύνταξης.

Δυστυχώς, οι παλαιοί ασφαλισμένοι όπως οριοθετήθηκαν χρονικά (1984 - 1992), δεν αντιμετωπίστηκαν ίσα και δίκαια, αλλά διαχωρίστηκαν οριστικά και δια παντός. Συγκεκριμένα οι διατάξεις που προξένησαν το διαχωρισμό, περιορίστηκαν μόνο στους παλαιούς ασφαλισμένους που κατετάγησαν μεταξύ των ετών 1986 – 1989, χωρίς να περιλαμβάνουν περαιτέρω μεταβατική κλιμάκωση (σε εύλογο βάθος χρόνου) για τους λοιπούς παλαιούς ασφαλισμένους (1990 - 1992), οι οποίοι εξαιτίας αυτού του γεγονότος, αποτελούν μια ανεξάρτητη κατηγορία (παγκόσμια πρωτοτυπία).

Ειδικότερα, οι όποιες τροποποιήσεις - μεταρρυθμίσεις επήλθαν επί του ασφαλιστικού συστήματος μεταγενέστερα, δεν κατέτμησαν (και δεν θα μπορούσαν άλλωστε), ούτε διαχώρισαν την υπόψη κατηγορία εργαζομένων, δημιουργώντας εμφανείς ανισότητες και αδικίες.

Από τα παραπάνω, προκύπτουν σωρεία αναπάντητων ερωτημάτων, τόσο για τις παραλήψεις που διέλαθαν πιθανόν της προσοχής του νομοθέτη, αλλά και την εν συνεχεία αδιαφορία της Πολιτείας, σε βαθμό ανικανότητας όπως υποστηρίζουν πολλοί ενδιαφερόμενοι, να αποκαταστήσει το υπόψη προσωπικό.

Ενδεικτικά αναφέρω τα παρακάτω 2 ερωτήματα – ζητήματα, που χρήζουν επίλυσης από μια Πολιτεία που θέλει να αποκαλείται ευνομούμενη:

1. Η υφιστάμενη ρύθμιση, ανταποκρίνεται στη διαρκή απαίτηση των πολιτών για στοιχειώδη αξιοκρατία και ισονομία, ως βασική υποχρέωση του Κράτους Δικαίου;

2. Είναι ηθικά αποδεκτή η διάσπαση με τη μέθοδο της «σαλαμοποίησης» της αμιγούς ομάδας ασφαλισμένων της περιόδου 1984 – 1992 (παλαιοί ασφαλισμένοι), σε ασφαλισμένους προ του 1990 και στους μετέπειτα, και έως το 1992;

Άραγε, η συγκεκριμένη αβλεψία – αδικία, δεν είναι δίκαιο, έτσι ώστε να γίνει πράξη;

-Ο-
Πρόεδρος της Ε.Σ.ΠΕ.Θ

Στέφανος Κουκουράβας
Υπλγός (ΕΜ)



____________________________
Σημείωση: Το περιεχόμενο του παρόντος άρθρου, εκφράζει απολύτως προσωπικές απόψεις του συντάκτη.

3 σχόλια:

  1. Η Υπ Εργασίας κυρία Αχτσιόγλου με σύμφωνη γνώμη του ΕΝΤΙΜΟΥ Υ.ΕΘ.Α κ Καμμένου ΄΄έβαλε ΄΄την Προσωπική διαφορά στούς Μισθούς των Εν Δυνάμεων και Σωμ Ασφαλείας κάνοντας τα ΄΄στραβά ματια ΄΄για να μήν ψηφίσουν το ΔΙΚΑΙΟ Σχ αναθ Ν3883/2010 Διατηρητέος υπό Προαγωγή πού βάζει φραγμό τόσο στίς αθρόες Βαθμολογικές Προαγωγές όσο και στόν ανεξέλεγκτο αριθμό Βαθμοφόρων στόν ίδιο βαθμό Ιεραρχίας,στήν ίδια ηλικία.
    Με το υπάρχον το 2017 ΧΑΡΙΣΤΙΚΑ καθεστώς αυξάνεται το ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ αφού λαμβάνουν όλοι τις ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ενώ μειώνεται η Προσωπική διαφορά ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ > Κ Ε Ν Ω Ν < ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ( Π.Ο.Θ) . Αλλο αναφέρουν οι Π.Ο.Υ τών Μονάδων καί άλλα εφαρμόζονται αυξάνοντας ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ το Μισθολογικό κόστος.
    Η αιτία είναι η μή ψήφιση του έτοιμου απο το 2014 του αναθ Ν3883/2010 Διατηρητέος υπό προαγωγή.
    http://www.onalert.gr/userf...
    Συνοπτικά με απλά λόγια ο Νόμος αναφέρει τα αυτονόητα : Θα λαμβάνεις πραγματική Βαθμολογική προαγωγή καί ο λαμβανόμενος Μισθός θα αυξάνεται εάν και εφόσον ΥΠΑΡΧΕΙ > κενή < ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ( Π.Ο.Θ) σύμφωνα με τούς Π.Ο.Υ( Προγραμματισμός Οργάνωσης Υποστήριξης ) των Μονάδων/Σχηματισμών.
    Οι επετηρίδες σε Ηλεκτρονική μορφή των Επιτελείων του ΓΕ.Ε.ΕΘ.Α είναι αδιάψευστος μάρτυρας καί τα λόγια είναι φτώχια.
    H Υπουργός ανασυγκρότησης και ΓΙΑΤΡΟΣ κυρία Ολγα Γεροβασίλη προτείνει ανασυγκρότηση των Δομών του Δημοσίου Τομέα με Μετατάξεις Προσωπικού από τον ένα τομέα του Δημοσίου σε άλλον.
    Θα μπορούσε κάλλιστα η ανασυγκρότηση των Δομών του Δημοσίου Τομέα να αρχίσει από το ΥΠ.ΕΘ.Α με Μετατάξεις Προσωπικού ΗΛΙΚΩΝ 35-45 ετών , πού είναι η πλεοψηφία, είτε σε Δήμους / Νομαρχίες που ψηφίζουν είτε που υποβάλλουν τις Φορολογικές τους δηλώσεις .Το κόστος Μισθοδοσίας τους θα επιβαρρύνει Νομαρχίες και Δήμους μετάταξης όχι το ΥΠ.ΕΘ.Α.
    Το΄΄κενό΄΄θα καλυφθεί με προσλήψεις νέων/ες ΗΛΙΚΙΩΝ 18-24 ετών γιά να μειωθεί η ανεργία.
    Ολοι οι ΄΄ένστολοι΄΄ Στρατιωτικοί , Αστυνομικοί , Πυροσβέστες , ΕΚΑΒ κλπ :
    Λάμβαναν Μισθό κατά πολύ ανώτερο από τον Φέροντα Κατεχόμενο Βαθμό Ιεραρχίας που κατείχαν ανεξαρτήτων ΚΕΝΩΝ Προβλεπόμενων Οργανικών Θέσεων ( Π.Ο.Θ) . Ειδικότερα :
    α. Ειχαν αύξηση Μισθού απο το παράλογο των ΜΙΘΣΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΩΝ που άλλαζε κάθε τρία χρόνια και υπολογίζονταν επί του Μισθολογικού μισθού που λάμβαναν ΔΕΝ υπολογίζονταν βάσει Μισθού του Φέροντα Κατεχόμενου Βαθμού Ιεραρχίας που κατείχαν ανεξαρτήτων ΚΕΝΩΝ Προβλεπόμενων Οργανικών Θέσεων( Π.Ο.Θ) .

    β. Ειχαν αύξηση Μισθού κάθε δύο χρόνια απο αύξηση ετών Χρονοεπιδόματος και υπολογίζονταν επι του λαμβανόμενου Mισθολογικού μισθού ΔΕΝ υπολογίζονταν βάσει Μισθού του Φέροντα Κατεχόμενου Βαθμού Ιεραρχίας που κατείχαν ανεξαρτήτων ΚΕΝΩΝ Προβλεπόμενων Οργανικών Θέσεων( Π.Ο.Θ)
    γ. Ειχαν αύξηση Μισθού απο πραγματικές Βαθμολογικές προαγωγές οχι γιαλαντζί ,φέικ (Μισθολογικές προαγωγές ) κάθε τρία –τέσσερα χρόνια και υπολογίζονταν επι του λαμβανόμενου Mισθολογικού μισθού ΔΕΝ υπολογίζονταν βάσει Μισθού του Φέροντα Κατεχόμενου Βαθμού Ιεραρχίας που κατείχαν ανεξαρτήτων ΚΕΝΩΝ Προβλεπόμενων Οργανικών Θέσεων( Π.Ο.Θ) .
    Τα ετήσια προσόντα , Εκθέσεις Ικανότητας τών στελεχών από Διοικητές Μονάδων,Προισταμένων κατάντησαν μια΄΄τυπική΄΄γραφειοκρατική διαδικασία.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗ ΘΕΣΜΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΑΣ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ > "Θα μας δείτε να εμποδίζουμε αστυνομικούς συναδέλφους από το να παίρνουν οι τράπεζες τα σπίτια του κοσμάκη» ( βίντεο)
    http://www.bloko.gr/2017/09...
    ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΙ ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΑΜΥΑΛΟΙ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ ΔΑΝΕΙΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΕΤΣΕΤΑΚΙΑ..


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την απάντηση στο ερώτημα: "Είναι οι στρατιωτικοί δημόσιοι υπάλληλοι;" δεν μπορούν να τη δώσουν οι θνητοί.
    Διαβάστε τον όρκο που δίδει ένας δικηγόρος:
    "Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη στην πατρίδα, υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω τιμίως και ευσυνειδήτως τα καθήκοντά μου"
    Διαβάστε τον όρκο του βουλευτή:"Oρκίζομαι στο όνομα της Aγίας και Oμοούσιας και Aδιαίρετης Tριάδας " να είμαι πιστός στην Πατρίδα και το δημοκρατικό πολίτευμα,
    να υπακούω στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω ευσυνείδητα τα καθήκοντά μου".
    Τον όρκο της κυβέρνησης: "Oρκίζομαι στο όνομα της Αγίας, Ομοούσιας και Αδιαίρετης Τριάδας να τηρώ το Σύνταγμα και τους νόμους και να υπηρετώ το γενικό συμφέρον του Eλληνικού Λαού".
    Τον όρκο των δημοσίων υπαλλήλων: "Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη στην Πατρίδα, υπακοή στο Σύνταγμα και τους νόμους και να εκπληρώνω τιμίως και ευσυνειδήτως τα καθήκοντά μου".
    Την απάντηση τη δίνει ο όρκος μας!
    "Ορκίζομαι νά φυλάττω πίστιν είς τήν Πατρίδα,
    υπακοήν είς τό Σύνταγμα, τούς Νόμους καί τά Ψηφίσματα τού Κράτους,
    υποταγήν είς τούς ανωτέρους μου,
    νά εκτελώ προθύμως καί άνευ αντιλογίας τάς διαταγάς των,
    νά υπερασπίζω μέ πίστιν καί αφοσίωσιν,
    μέχρι τής τελευταίας ρανίδος τού αίματός μου τάς Σημαίας,
    νά μή τάς εγκαταλείπω, μηδέ ν΄ αποχωρίζωμαι ποτέ άπ΄ αυτών,
    νά φυλάττω δέ ακριβώς τούς στρατιωτικούς νόμους
    καί νά διάγω έν γένει ώς πιστός καί φιλότιμος στρατιώτης".
    Αυτός ο όρκος των ενόπλων μας δυνάμεων, ο δικός μας όρκος, αυτός που είναι στην καρδιά και στο μυαλό μας μέχρι το θάνατο, μιλάει για την πίστη και την αφοσίωση προς τις Σημαίες, μέχρι την ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΡΑΝΙΔΑ του αίματός μας, μέχρι την τελευταία μας πνοή, μέχρι τη θυσία του πολυτιμοτέρου αγαθού, της ΖΩΗΣ μας!
    Αυτός ο όρκος είναι όρκος ζωής, δεν αναφέρεται σε εργασία και ευσυνείδητη εκτέλεση υπαλληλικών καθηκόντων, αλλά ότι θα ζούμε γενικά στη ζωή μας, ως πιστοί και φιλότιμοι στρατιώτες.
    Μάλλον θα διαπιστώσατε κάποια μικρή διαφορά στον παραπάνω όρκο σε σχέση φυσικά με τον όρκο άλλων και δημοσίων υπαλλήλων, όπου με τόση χαλαρότητα μας κατατάσσουν οι εκάστοτε ιθύνοντες:




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ
      Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΜΑΘΑΝ
      ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.ΑΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΜΟ
      ΝΟΣ ΤΟΥ ΧΡΗΖΕΙ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΣ.ΜΗΝ
      ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΑΤΟΜΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ
      ΜΕ ΗΠΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕ
      ΕΝΤΟΝΗ ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΣΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΚΟΥ
      ΠΙΔΙΑ.

      Διαγραφή

EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ 23 ΙΑΝ. 2010



ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ TWITTER

 
Copyright © 2016. ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ Published by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ