Αρχική » , , , » Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΛΕΟΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ «ΛΑΜΠΟΥΝ» ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ

Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΔΕ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΛΕΟΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ «ΛΑΜΠΟΥΝ» ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ


24 Post a Comment:

  1. ΑΝΤΕ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΟΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Που την είδες την δημόσια τηλεόραση ;

    Κυριαρχούσαν όλα τα αριστερόστροφα τρωκτικά με τις "δεξιές" τσέπες και οι δήθεν προοδευτικοί σύγχρονοι σοσιαλιστές , όπου γλεντούσαν -κολυμπούσαν μέσα στο χρήμα που κατέβαλε ο ελληνικός λαός.

    Γίνονταν ένα μεγάλο φαγοπότι .

    Δημοσιεύτηκε σε Ιστοσελίδα τα τελευταία αποτελέσματα των εκλογών που έγιναν στην "Δημόσια Τηλεόραση" , όπου σε ποστοστό 98% έπαιρνα τα δήθεν δημοκρατικά κόμματα ΚΚΕ Σύριζα Ανταρσια .....

    Κάποιος πολιτικός έπαιρνε επιτέλους να κάνει την αρχή στο Ελλαδιστάν . Αρκετά πιά .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το ότι ο Σχης (σε ενέργεια ) παίρνει αυτή τη στιγμή λιγότερα από μια απλή Γραμματέα στελέχους της ΕΡΤ 1 , 3 , ΝΕΤ κ.λ.π. ουδόλως σε ενόχλησε . Το ότι ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ παίρνει κατά πολύ λιγότερα από τις παρουσιάστριες ειδήσεων της Κρατικής Τηλεόρασης και αυτό ουδόλως σε πείραξε ψευτοπροοδευτικέ αριστερόστροφε.

    Φυσικά η σύνταξη που παίρνεις περίπου 1000 δεν φτάνει να θρέψεις την οικογένειά σου ... τώρα με τι ασχολείσαι και ζείς άνετα .,που ζητάς την κρατική ενημέρωση ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητε κυριε,

    Δεν αντιλαμβανομαι γιατι να υποστηριξουν οι Ενωσεις την ΕΡΤ ? Η ΕΡΤ καλεσε τις Ενωσεις να αναπτυξουν τις θεσεις τους ενω επεκειτο η διπλη μειωση συνταξεων? Οι εργαζομενοι στην ΕΡΤ μας υποστηριξαν σε τιποτε?Oταν ο Σαμαρας με απεκαλεσε ΕΛΙΤ αυτοι τι εκαναν για εμενα? Κατοπιν αυτου πολυ καλα εκανε ο Σαμαρας που εκλεισε αυτη τη διεφθαρμενη υπηρεσια και εσεις καλα θα κανετε να μην υποστηριζετε τις βδελλες που μας ειχαν απαξιωμενους οπως βεβαια και ολο αυτο το σαπιο συστημα που λεγονται δημοσιογραφοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ με όλα τα μέχρι στιγμής σχόλια (μέχρι 15 Ιουνίου 2013 - 9:20 μ.μ.) μέχρι και 100% αλλά ο "ποιητής" έχει και αυτός ένα μεγάλο δίκιο. ΜΟΝΟ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ οι Έλληνες μπορούμε να κάνουνε κάτι. Τα μέλη των ΕΔ και ΣΑ αν θέλουν να κάνουν κάτι θα πρέπει να είναι με το Λαό και όχι μόνοι τους!!!!
    Ακόμα και με τα μικρολαμόγια της ΕΡΤ (δεν είναι - ήταν όλοι λαμόγια - υπήρχαν και οι απλοί εργαζόμενοι - οικογενειάρχες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά τα λένε οι προηγούμενοι, στην ερτ έκαναν κάτι για να μάθει ο κόσμος για τα προβλήματα των στρατιωτικών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάλλον είστε γραφικοί και καλά θα σας κάνουν να σας φέρουν στα 500 ευρώ! Σκύψτε και άλλο το κεφάλι, ασπαζόμενοι τον "κοινωνικό αυτοματισμό"! Μετά θα σκούζετε σα γατάκια και οι γραφικοί πρόεδροι όλων των ενώσεών σας, θεσμικοί και μη, θα τρέχουν στον Τράγκα για να πουν τον καημό τους!
    Ξέρετε τι είναι η ΕΡΤ; Γνωρίζετε το μέγεθός της; Το έργο της; Το γεγονός ότι υπήρξαν και λαμόγια, αυτό είναι αναπόφευκτο! Αναξιοκρατία, χρηματισμοί, κλπ! Όλα δεκτά! Με πρώτο από όλους τον Σίμο! Πώς διορίστηκε; Με αξιοκρατικά κριτήρια;
    Όμως και οι Ένοπλες Δυνάμεις έχουν λαμόγια! Και εκεί χρειάζεται νέα δομή, αναδιοργάνωση (εδώ και πολλά χρόνια) κλπ κλπ κλπ. Να κλείσουν για 3 μήνες, να αξιολογηθείτε ΟΛΟΙ και μετά με ΑΣΕΠ να γίνουν νέες προσλήψεις; Ή δεν το περιμένετε; ΕΡΧΕΤΑΙ! Όταν καίγεται το σπίτι του διπλανού σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όταν την επόμενη επίδειξη ισχύος ο οσφυοκάμπτης Σαμαράς την κάνει στην πλάτη σας, μην σκούξετε! Σας αξίζουν τα χειρότερα!
    Καλά τα γράφει ο αρθρογράφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γιατί ρε παιδιά πότε οι στρατιωτικοί στήριξαν εμάς τους πολίτες;;Θυμούνται την πατρίδα και το έθνος όταν τους κόβουν τα ευρουλάκια τους! Αντιπαραγωγικοί είστε. Οι εξοπλισμοί μας κοστίζουν περισσότερο. Να κλείσει ο στρατός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σιγα μην σκασω για τους εργαζομενους της ΕΡΤ.Γιατι μαζι τα φαγαμε δηλαδη.Οταν μας περιεκτοπταν μισθους και συνταξεις που ηταν οι αξιοπιστοι δημοσιογραφοι της ΕΡΤ.Στο ονομα μιας δημοσιας τηλεορασης θα πρεπει να με αναγκαζουν να τους ταιζω απο αυτα που δεν εχω.Εγω οτι κι αν εγινα εγινα με αξιοκρατικα κριτηρια και δεν χρωσταω σε κανενα, αυτους τους διορισαν τα κομματα , αναξιοκρατικα απο το παραθυρο.Γιατι να τους λυπηθω λοιπον.Αυτοι τους διορισαν , αυτοι τους απολυουν.Ποιο ευρωπαικο καναλι κρατικο δειχνει διαφημισεις? Ξερεται ποσο στοιχιζει το δευτερολεπτο?Ποιο επιδοτειται με 300 εκατ.€ καθε χρονο.Ποιο κανοντας δηθεν εξωτερικες παραγωγες χιλιαδων ευρω τα χρεωνε στη πλατη μου.Ποσοι απο εσας παρακολουθουσατε τη κρατικη τηλεοραση?Αυτο το μπ@@λο πρεπει να κλεισει επιτελους.Για αυτους που γραφουν οτι καιγεται το σπιτι του γειτονα ....δεν κινδυνευω να καει το σπιτι που δεν εχω, οταν καιγεται το απεναντι ρετιρε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ενώ η Νερίτ θα σας καλέσει..Εκτός αν ο φίλος σας - αδιάφθορος-πατριώτης-ειλικρινής-έντιμος- σας τάξει κανα 10ευρω παραπάνω..οπότε θα είστε συνέχεια καλεσμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συμφωνώ με το άρθρο. η ΕΡΤ μπορεί με όλους εμάς να αλλάξει, όχι με αυτούς που την ρήμαξαν. Αντί να είστε μικρόψυχοι και εκδικητικοί ελάτε όλοι μαζί να διεκδικήσουμε το καλύτερο. Τώρα ποιος στήριξε ποιον είναι μεγάλη κατινιά..να μας χωρίζει. Δεν βλέπετε το απεργιακό πρόγραμμα της ΕΡΤ; Για προσπαθήστε τώρα να βγείτε, και αν δεν σας στηρίξουν και τώρα που έφυγαν τα λαμόγια των ΔΣ και οι διευθυντάδες-κοράκια, θα συμφωνήσω μαζί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά..πολύ γελάω με αυτόν που είπε ότι η ΕΡΤ είναι σφηκοφωλιά των αριστερών.!!έλεος, άλλοι λένε ότι ήταν όργανο κυβερνητικής προπαγάνδας και άλλοι ότι είναι αριστεροί. Η φάρα μας τελικά γουστάρει τον εμφύλιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα συμφωνήσω με την άποψη του συντάκτη.
    Θεωρώ όμως οτι είναι αρκετά...ρομαντική και αυτό διότι, προφανώς είχε την ελπίδα της συμμετοχής της ΕΑΑΣ, στην αντίληψη του λαού για τον τρόπο λειτουργίας της Δημοκρατίας στη χώρα μας.
    Είναι γνωστό οτι η επαγγελματική ομάδα των στρατιωτικών εχει ισοπεδωθεί και μάλιστα περισσότερο απο άλλες επαγγελματικές ομάδες.

    Αυτό έχουν φροντίσει εστω και με τον τρόπο του ΠΕΝΗΤΑ να το κοινοποιήσουν οι Ενώσεις Αποστράτων οι οποίες στις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας που έκαναν διατυμπάνιζαν το συνθημα :"ΛΑΟΣ-ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ". Αλλη μία απόδειξη οτι η συνθηματολογία χρησιμοποιείται ΜΟΝΟ οταν βολεύει το συντεχνιακό συμφέρον. Τα λόγια τα παχιά και τα μεγάλα ..καποια στιγμή χρειάζεται να αποδειχτούν με πράξεις και εκεί όντως η ΕΑΑΣ, μέσω του Δ.Σ, μάλλον εδειξε τις πραγματικές της προθέσεις....ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ.
    Βέβαια μιλάμε για μία ένωση ή οποία πρωτίστως φροντίζει να διαφυλάττει τον χαρακτήρα της ως ΝΠΔΔ, για προφανείς λόγους. Επιπλέον είναι οργανωμένη και λειτουργεί σύμφωνα με την αποψη του κάθε Δ.Σ, τα μέλη απλά παίζουν τον ρόλο της τεκμηρίωσης της αριθμητικής ισχύς της και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. Εαν λάμβανε υπόψη της τα μέλη της ως οντότητες με άποψη και γνώμη τότε θα είχε φροντίσει να κάνει εστω και μία ανοικτή συγκέντρωση των μελών για να συζητηθούν προτάσεις και θέσεις των μελών για τα σοβαρά θέματα που απασχολούν τόσο τους στρατιωτικούς όσο και τους υπόλοιπους πολίτες. Αντίθετα συνέρχονται τα ΚΟΝΚΛΑΒΙΑ των ΓΕΡΟΝΤΩΝ και αποφασίζουν να απονείμουν πλακέτες σε προέδρους βουλής, να παρουσιάζονται σε τηλεοπτικά μέσα ως καλίοντες πένητες για να προβάλουν το πρόβλημα. Συναντιόνται με τον "πρωθυπουργό" εθιμοτυπικά και με βουλευτες της "κυβέρνησης" οι οποίοι τους παραμυθιάζουν με την καραμέλα της "αποκατάστασης μόλις η χώρα ...ανακαμψει" και αισθάνονται οτι ετσι διεκδικούν. Ομως την καραμέλα για να την φάς θα πρέπει να είσαι ετοιμος να την φας. Και η ΕΑΑΣ όπως συνεχίζει να δείχνει ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ και οχι μονο με τα μισόλογα που ψελίζει....ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ.
    Χρησιμοποιεί το "επειχείρημα" του "ΜΗ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ" ως ...πίεση. Θεωρεί προφανώς πως τα μέλη είναι πρόβατα του Δ.Σ και ως προβατα έχουν την ίδια άποψη περί Δημοκρατίας δηλαδή οτι η Δημοκρατία εξαντλέιται στα 2 λεπτά της ώρας κάθε 3 ή 4 ή και λιγότερα χρόνια ..οταν δηλαδή γίνονται εκλογές. Ολο το υπόλοιπο διάστημα...ΤΙΠΟΤΑ. Αυτή είναι η ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ ΑΠΟΨΗ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΤΩΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΩΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΛΕΞΗ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ" ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ.
    Το Δ.Σ της ΕΑΑΣ ΔΕΝ έχει δυνατότητα να αντιληφθεί οτι η συγχρονη μορφή του πολιτικού ΦΑΣΙΣΜΟΥ έιναι ο ΑΚΡΑΙΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ τον οποίο ΠΡΟΘΥΜΑ αποδέχεται και υλοποιεί η νυν "κυβερνηση" της Δεξιάς συνεπικουρούμενη απο τις υπόλοιπες ΕΤΑΙΡΕΣ των δήθεν σοσιαλιστών και των 'αριστερων" των αγκιστρωμένων καρεκλοκένταυρων. Για το μόνο που ενδιαφέρεται η ΕΑΑΣ είναι ΜΟΝΟ ΟΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΩΣ ΝΠΔΔ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΟΤΙ ΣΥΝΑΝΤΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ...ΕΞΟΥΣΙΑ.
    Με αυτά τα δεδομένα τα οποία έχει με ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ, θα ηταν ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ (κατά Παγκόσμια ομολογία) ΜΑΥΡΟ που επέβαλλε η ΔΕΞΙΑ κυβέρνηση στην Δημόσια Ραδιοτηλεόραση με το πρόσχημα της ..."εξυγίανσης" απο τα "βαρίδια" τα οποία μέχρι τον Αυγουστο του 2012 "φυτευε" κατά δεκάδες στην ΕΡΤ. Δεν είναι βλακεία το να αποδέχεσαι αυτό το..."επιχείρημα" θα πρέπει να είσαι ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΟΣ τόσο για να το δεχτείς οσο και για να το υποστηρίξεις.


    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. (Συνέχεια)

    Επιχειρήματα για μη συμμετοχή στη διαμαρτυρία κατά των ΦΑΣΙΣΤΙΚΩΝ ενεργειών, υπάρχουν και είναι αυτά τα ΚΕΝΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ που χρησιμοποιεί ο "πρωθυπουργός".
    Βέβαια ειναι ρομαντικό να περιμένεις να υπάρχει ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ σε άτομα τα οποία υποστηρίζουν οτι "αφου δεν μας συμπαρασταθηκαν αυτοί δεν συμπαραστεκόμαστε και εμείς". Δηλαδή οι ενέργειες σου προσδιορίζονται ΠΑΝΤΑ απο τις ενέργειες των ΑΛΛΩΝ τους οποίους επικαλλείσαι για προσωπικό συμφέρον. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟΘΙ ΤΟΥ ΔΕΙΛΟΥ διότι ναι μεν αποδέχεται την αδικία που γίνεται στον άλλο αλλά δεν θα τον βοηθήσει διότι δεν τον βοήθησε εκείνος. !!!!
    Υπάρχει φυσικά και η ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ, αποδεκτή ως άποψη και μόνο ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΠΔΔ. ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΑΡΟΣ ΑΣ ΠΟΥ .."ΝΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ". Αλλά ακόμα και αυτό ΑΠΑΙΤΕΙ ΘΑΡΟΣ το οποίο μάλλον ΔΕΝ υπάρχει στους κόλπους των ΥΠΕΡΑΣΠΙΤΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

    Υπάρχει και η αντιληψη οτι ΔΕΝ θα συμπαρασταθώ στους γλύφτες δημοσιογράφους. Εαν είναι έτσι τότε να ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ Η ΕΑΑΣ για ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ δίότι όλοι αυτοί εχουν ΚΑΙ θέσεις στην Ιδιωτική τηλεόραση και ραδιόφωνο.
    Είναι ΤΡΑΓΙΚΟ το γεγονός οτι οι ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΗΛΩΣΑΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΣΤΗΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ, για τους Τραπεζοϋπάλληλους το αντιλαμβάνεται έυκολα κάποιος (φορτωνόμαστε το "χρέος" για να σωθούν οι πτωχευμένες Τράπεζες), ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ποιά είναι η δικαιολογία? Το γεγονός οτι η Δεξιά Κυβέρνηση του ΣΑΜΑΡΑ εκανε αυτή την ενέργεια ή το γεγονός οτι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ? ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΔΙΟΤΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΔ ΟΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΙ" ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΟΜΠΩΔΕΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ (ΧΟΥΝΤΑ) ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ...ΛΟΓΙΑ.
    Εαν είσασταν "ΔΕΔΟΜΕΝΟΙ" και οχι "ΜΗ ΔΕΔΟΜΕΝΟΙ" όπως λέτε για να ριξετε ΣΤΑΧΤΗ στα ματια των αφελών, τοτε τι θα κάνατε?
    Σιγουρα θα βρείτε "καταφύγιο" στον ΔΙΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟ για να κατηγορήσετε την αλλη άποψη. Κλασσική περίπτωση ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΩΝ..Πάντα θα υπάρχει ενας αντίπαλος για να "επιβεβαιώνεται" ο "μεροληπτικός" χαρκτήρας της αλλης άποψης. ΝΗΠΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΑΣΠΟΝΔΥΛΩΝ "ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΩΝ".
    Υ.Γ Οσοι έχουμε βρεθεί στο Ραδιομέγαρο εχουμε αντιληφθεί οτι απο την Τρίτη το βράδυ η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση "ζει" τις καλύτερες ημέρες της και αυτό διότι ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΑ ΦΥΤΕΜΕΝΑ "ΣΤΕΛΕΧΗ" ..ΔΕΝ ..ΠΑΤΑΝΕ (προετοιμάζονται για την ΝΕΡΙΤ) Η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ και αυτό μάλλον ειναι "ΠΟΛΥ ΕΠΕΝΑΣΤΑΤΙΚΟ" για τα στομάχια των ΚΛΑΜΕΝΩΝ ΠΕΝΗΤΩΝ του ΚΟΝΚΛΑΒΙΟΥ ΤΗΣ ΕΑΑΣ.
    Οταν θα "αξιοποιηθεί" η ΕΥΑΘ η ΕΥΔΑΠ και ολο το ΝΕΡΟ......ΤΙ ΘΕΣΗ ΠΑΛΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ? ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥ "ΕΠΕΝΔΥΤΗ" ΕΑΝ ΑΥΤΟ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΑΑΣ ΩΣ ΝΠΔΔ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΟΥΣ ΔΕΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΞΟΥΣΙΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΑΝ ΑΥΤΗ ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΡΚΙΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμε 16 Ιουνίου 2013 - 11:02 π.μ.

    Καλά τα λες αλλά αυτό το ερώτημα να το θέσεις στους Διευθυντές Ειδήσεων της ΕΡΤ. Ανήκαν στο κόμμα της ΝΔ οπότε θα έχεις και επίσημη απάντηση. Πετάξου μέχρι τη Συγγρού ή στην Τ.Ο της ΝΔ της περιοχής σου και ρώτησε τους.

    Φήμες οι οποίες κυκλοφορούν και λένε οτι η απόκρυψη του γεγονότος οφείλεται σε αυτόβουλη ενέργεια σκηνοθέτη της ΕΡΤ και ηχολήπτη δεν εχουν επιβεβαιωθεί.

    Ερώτηση: Ποιός κατέβασε την Ελληνικη Σημαία στα Ίμια κατ εντολή της τότε κυβέρνησης? Πρέπει να το χρεωθείς ΚΑΙ ΕΣΥ αυτό? Εαν ΝΑΙ τότε γιατί πληρώνεσαι? ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΟΡΚΟΣ........

    Τέτοια χαζα επιχειρήματα αρμόζουν μόνο σε χαζούς προβοκάτορες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανλωνυμε 16 Ιουνίου 2013 - 3:48 μ.μ.

    Προκειμένου να αντιληφθείς αυτό με το σπίτι , θα σου το έλεγα με την κατσίκα αλλά πιθανόν να μην έχεις θα στο πω όμως με το σώβρακο το οποίο θεωρητικά έχεις πιθανότητες να κατέχεις στην ιδιοκτησία σου. Πάμε λοιπόν απλά και γλαφυρά....οταν παίρνουν το σώβρακο απο τον διπλανό κώλο τότε θα ξεβρακώσουν και εσένα. Βέβαια μπορεί να μην σε ενοχλεί αυτό, να είσαι ξεβράκωτος, αλλά το πως διαχειρίζεται κάποιος τον κώλο του είναι τελικά πολύ προσωπικό θέμα.

    Κατι μου λέει οτι σε λίγο πάλι θα κλαίς σαν γραφικός γιατί θα σου κόψουν τον μισθουλάκο ή την συνταξούλα σου. Και τότε μην χρησιμοποιήσεις εκείνο το : "ΣΤΡΑΤΟΣ ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΙ" γιατί απλά εσύ θα έχεις στερήσει αυτό το δικαίωμα απο τον εαυτούλη σου.

    Καλό ξεβράκωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμε 15 Ιουνίου 2013 - 9:20 μ.μ.

    Πόσα πρέπει να παίρνει κάποιος για να θέλει να έχει δημόσια ραδιοτηλεόραση?
    Κρατική ενημέρωση ειναι κάτι άλλο. Ξέμπλεξε τα στο...μυαλό σου πρώτα και μετά θέσε εισοδηματικά ....ερωτήματα. Και στην τελική τι σε νοιάζει πόσα εισοδήματα έχει ο άλλος? Εδω δεν σε ενδιαφέρει πόσοι απολύονται πόσοι αυτοκτονούν πόσοι δεν έχουν να φάνε αλλά η ΧΩΡΙΑΤΙΚΗ νοοτροπία σου σε κάνει να ενδιαφέρεσαι για το πόσα παίρνει ο άλλος. Πόσο ΜΙΚΡΟΨΥΧΟΣ μπορεί να είσαι? Τόσο όσο να κλαίγεσαι μπροστά στις τηλεοράσεις για τις μειώσεις στις συνταξούλες που τις ΔΕΧΕΣΑΙ.
    Σε οτι αφορά τους μισθούς και το καταντηλίκι πρέπει να ρωτήσεις τον Α/ΓΕΕΘΑ και τους ΠΡΡΡΡΡΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ .....Αυτοί είναι που ως "ΗΓΕΤΕΣ" (ΤΗΣ ΒΟΥΡΤΣΑΣ) ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ Ή ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ?
    ΟΙ ΥΠΌΛΟΙΠΟΙ Ε.Ε ΚΑΙ Ε.Α ΕΙΝΑΙ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΛΟΓΟΥ

    Χαιρετίσματα στα ΓΙΔΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κι επειδή πιστεύω πως η απόφαση του ΣτΕ θα είναι θετική για την ΕΡΤ, από τη στιγμή που θα ξανανοίξει, να είμαστε ΠΑΛΙ εκει! Γιατί τότε πλέον δε θα μπορούν να έχουν δικαιολογία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προς υπερασπιστές της εξυγίανσης του Σαμαρά:
    1. Με πράξη νομοθετικού περιεχομένου (πάντα) τον Δεκέμβριο του 2012, ο αξιοκρατικός εξυγιαντής Σαμαρας απάλλαξε τα ιδιωτικά τηλεοπτικά μέσα απο την καταβολή των φόρων τους ...λόγω..οικονομικής δυσπραγίας....... Εσάς τους "Μη Δεδομένους" απο τι σας απάλλαξε? Μάλλον σας άλλαξε τα φώτα.
    2. Προκειμένου να γίνει "επανεναρξη" των εργοταξίων της οδου Κορίνθου-Πάτρας...με ΦΙΛΙΚΟ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟ δόθηκαν 400.000.000€ απο το δημόσιο ταμείο σε κατασκευαστή-MEGAλοκαναλάρχη .
    Σε εσάς τους "Μη Δεδομένους"...εκτός απο μειώσεις..τι άλλο έδωσαν?

    Ηδη τα πρώτα σημάδια της..ΝΕΡΙΤ (εσείς οι ελληνολάτρεις πως αποδέχεστε την υπαρξη ξενικης λέξης (Internet) στο λογότυπο της....εθνικής ραδιοτηλεόρασης) εμφανίστηκαν. Βγήκε ΤΕΛΕΙΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΡΙΤ ΜΕΣΩ DIGEA...Η ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ...ΑΡΧΙΣΕ.....ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΟΥ ΚΟΛΛΗΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κότες λιράτες! Όλοι δεδομένοι και οσφυοκάμπτες! Καταλάβατε ότι πλέον δεν είστε εε; Έχετε συνειδητοποιήσει ότι δεν είστε κάτι διαφορετικό αλλά δημόσιοι υπάλληλοι συνταξιούχοι; Μάθατε να ζείτε φιμωμένοι και αυτό μεταφέρετε και στους νεότερους! Μια ζωή χωρίς λόγια! Αλλά το χειρότερο ΚΑΙ χωρίς έργα!
    Σκυμμένα κεφάλια που περιφέρουν το σαρκίο τους στις λαικές αγορές! Αλλά όταν έρχεται η ώρα της ανατροπής, βολεύεστε πιο βαθιά στον καναπέ σας... Ανθρωπάκια, που μόλις απωλέσετε την ισχύ του βαθμού σας, ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΣΤΕ! Όπως εξαφανιζόσαστε τόσα χρόνια μπροστά στον ανώτερό σας!
    Καληνύχτα εθελόδουλοι! Κρατήστε τις καρέκλες σας όσο μπορείτε! Γιατί το τσουνάμι δε θα σας αφήσει ανέπαφους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμε 18 Ιουνίου 2013 - 12:14 π.μ.

    Διαφωνώ καθετα και οριζόντια μαζί σου στο θέμα των ..έργων....
    Εμπνευσμένοι δραστήριοι κλαίοντες απόστρατοι γράφουν ωραία σατυρικά ποιήματα κάνοντας επίδειξη του υψηλού χιούμορ που διακρίνει το χώρο της ακρας δεξιάς. Εμπνευσμένος απο το παραλήρημα του χρυσαυγίτη ηλικιωμενου βουλευτή συνέγραψε "ποίημα" το οποίο με τη μεθοδο του ΧΑΧΑ αυτοπροσδιορίζεται ωα "σατυρικο" πιστός στο κλίμα ΠΟΛΩΣΗΣ που προωθεί ήδη απο τον Μάιο του 2012 ο αχυροβουτυρομπεμεπες ΚΑΤΩΒΡΑΚΙΑΣ και η αποτυχημένη σκυλοπαρέα του, προκειμένου να γαντζωθουν στην εξουσια και να ξεπουλήσουν τους πόρους της πατρίδας μας.

    Μεγάλε σατυρικέ ποιητή της ΒΟΥΡΤΣΑΣ...οταν το νεράκι θα αξιοποιηθεί και θα το καταλάβεις τότε να δω τι "σατυρα" θα γράψεις.

    Η σάτυρα είναι πολύ σοβαρό πράγμα και απαιτεί ευφυϊα. Δεν μπορεί να την κάνει ο κάθε υμνητής του φακελώματος των πολιτων που διαφωνούν με αυτόν, ο κάθε τυχάρπαστος αυτοκλητος υπερασπιστής των αδυνάτων.....(δεξιών αδυνάτων).

    Αντι να συγγράφει...ας επισκεφτεί ΨΥΧΙΑΤΡΟ ...ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τείνω να συμφωνήσω μαζί σου, εάν αναφέρεσαι στο γνωστό πρόεδρο περιφερειακού παραρτήματος της περήφανης και δοξασμένης ΕΑΑΣ! Πιστεύω μάλιστα ότι αυτό το ποίημα που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, αποκλείεται να το έγραψε ο εν λόγω, για το μοναδικό λόγο ότι ως υποψήφιος βουλευτής θα χρειαστεί ψηφαλάκια, οψέποτε εκτεθεί στον πολιτικό στίβο...
    Τώρα, ο εν λόγω, που το παίζει πατριωταράς, ας μας πει τι γίνεται με τα Σκόπια! Πώς η εμπνευσμένος πρωθυπουργός της σφαλιάρας θα ξεπεράσει ΚΑΙ αυτό το σκόπελο, μετά το κλείσμο της ΕΡΤ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμε 18 Ιουνίου 2013 - 4:54 μ.μ.
    Επειδή ο συγκερημένος "σατυρικος ποιητής" είναι και ειδήμον σε πολλά θέματα όπως π.χ ΑΟΖ προφανώς θα έχει απάντηση και προτάσεις για το θέμα των Σκοπίων...να είσαι σίγουρος.
    Ενας πρόεδρος τα "ξέρει ολα".
    Τελευταίο επίτευγμα του είναι οι δημοσκοπίσεις και τα επιστημονικά..συμπεράσματα (μεχρι και πρόσθεση κάνει ο επιστήμονας)...τα μέλη πρέπει να τον μαζέψουν εκτίθονται και αυτοί.
    Το παραλήρημα των δεξιών δεν έχει ΠΑΤΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ 23 ΙΑΝ. 2010



ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ TWITTER

 
Copyright © 2016. ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΑΛΑΙΟ - All Rights Reserved
Template Created by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ Published by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ