Αλητεία από το γεράκι της Άγκυρας


Αδίστακτος «κατσαπλιάς».
Ο Τούρκος αρχηγός της τακτικής αεροπορίας, λίγη ώρα μετά τη συντριβή του ελληνικού ελικοπτέρου με τους τέσσερις νεκρούς, έδωσε εντολή για παραβιάσεις στην Κίναρο.

Ύβρις κατά επτά νεκρών αξιωματικών των ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων από τον Τούρκο αρχηγό τακτικής αεροπορίας (επιχειρησιακής αεροπορίας και αεράμυνας) Χασάν Κουγιουκακούζ ο οποίος την ημέρα της τραγωδίας που έπληξε την ελληνική Αερο­πορία Στρατού με τη πτώση του ελικοπτέρου Χιούι, συμπεριφέρθηκε σαν διοικητής φανα­τικών ισλαμιστών. Περιφρονώντας τους στοι­χειώδεις κανόνες που οφείλει κάθε αξιωματι­κός πολιτισμένου κράτους να σέβεται, ο Τούρ­κος πτέραρχος συμπεριφέρθηκε σαν ένας αδί­στακτος «κατσαπλιάς»!

Λίγη ώρα μετά τη συντριβή του ελικοπτέρου Χιούι, με τους τέσσερις νεκρούς και τη σοβα­ρά τραυματισμένη αρχιλοχία, ο Τούρκος πτέ­ραρχος έδωσε εντολή για μια από τις χειρότε­ρες αλητείες που έχει διαπράξει η πολεμική αε­ροπορία της γειτονικής χώρας: Μαχητικά αε­ροσκάφη F-16 και F-4 απογειώθηκαν με εντο­λή του και εισήλθαν παράνομα στο Αιγαίο.

Ο ένας τουρκικός σχηματισμός αποτελεί­το από έξι F-16 και ο δεύτερος από δύο F-4 Phantom. Μαζί τους μπήκαν στο Αιγαίο και τρία αεροσκάφη ηλεκτρονικού πολέμου CN-235.

Οι εντολές που είχαν τα μαχητικά αεροσκά­φη δεν ήταν απλά να κάνουν παραβιάσεις. Ο στόχος ήταν η πρόκληση να έχει μήνυμα. Τα F-16 και τα F-4 πέταξαν προς ένα νησί που έχει αποκτήσει ιδιαίτερη σημασία για τις Ένοπλες Δυνάμεις και ειδικά για το Π.Ν. Την Κίναρο!

Εκεί, στις 11 Φεβρουαρίου του 2016, ελικό­πτερο του Π.Ν. συνετρίβη κατά τη διάρκεια νυχτερινής άσκησης. Νεκροί τρεις αξιωματι­κοί μας ο Αναστάσιος Τουλίτσης ο Κωνστα­ντίνος Πανανάς και ο Ελευθέριος Ευαγγέλου.

Αυτό το νησί επέλεξε ο Τούρκος αρχηγός της τακτικής αεροπορίας για να στείλει τα μαχητι­κά του αεροσκάφη. Δεν ήταν τυχαία επιλογή.

Την ώρα που όλος ο μηχανισμός των Ενό­πλων Δυνάμεων ήταν επικεντρωμένος στην τραγωδία του ελικοπτέρου Χιούι, η τουρκική αεροπορία προκαλούσε με ιταμό τρόπο. Την ημέρα του δυστυχήματος στην Ελασσόνα η τουρκική αεροπορία έκανε 63 παραβιάσεις στο Αιγαίο. Αριθμός τεράστιος...

Ο πτέραρχος X. Κουγιουκακουζ υπήρξε πιλότος μαχητικών αεροσκαφών, πετώντας στην αρχή με τα αμερικανικά F-104. Την εποχή που πέταγε, οι Τούρκοι έτρωγαν «πολύ ξύλο» στο Αιγαίο, αφού ήταν τα πρώτα χρόνια που επιχειρούσαν να πετάξουν πάνω από θάλασσα. Στη συνέχεια μεταπήδησε στα F-16. Οι εξελίξεις μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα της 15ης Ιουλίου τον έφεραν στη θέση του αρχηγού τακτικής αεροπορίας. Και -απ' ό,τι φαίνεται- θέλει να δώσει τα διαπιστευτήριά του στο καθεστώς Ερντογάν.

Η τουρκική αλητεία στο Αιγαίο την ημέρα της τραγωδίας που έπληξε τις ελληνικές Ε.Δ. προκάλεσε μεγάλη δυσαρέσκεια αλλά και θυμό στην πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ.

Η Άγκυρα έχει συμπεριλάβει την Κίναρο στα νησιά που αυθαίρετα θεωρεί η Τουρκία ότι της ανήκουν. Λίγες ημέρες μετά την τραγωδία με το ελικόπτερο του Π.Ν. στην Κίναρο, η ηλεκτρονική έκδοση της «Sozcu» έγραψε:

«Το ελληνικό ελικόπτερο που παραβίασε 6 μίλια τουρκικού εναέριου χώρου στις 11 Φεβρουαρίου 2016 κατέπεσε στην Κίναρο (Ardiccik) των Μούγλων. Οι αξιωματικοί που επέβαιναν στο ελικόπτερο έχασαν τη ζωή τους.

Το σκάνδαλο της παραβίασης αποκαλύφθηκε με ΝΟΤΑΜ που εκδόθηκε από την Κωνσταντινούπολη, ως απάντηση στην ελληνική ΝΟΤΑΜ έρευνας/διάσωσης. Έγινε γνωστό ότι η εν λό­γω περιοχή στη ΝΟΤΑΜ ήταν τουρκική, και ότι έπρεπε για τις επιχειρήσεις ερευνών/διά­σωσης να υπάρξει συντονισμός με τους Τούρ­κους αξιωματούχους.

Η Τουρκία δεν προέβη σε καμία κίνηση αποτροπής.

Για τους Έλληνες αξιωματικούς που έχα­σαν τη ζωή τους στο ελικόπτερο που κατέπε­σε, διοργανώθηκε τελετή μνήμης στην Κίναρο (Ardiccik) στις 9 Μαρτίου 2016»!

Για πάρα πολλά χρόνια, σε περιπτώσεις σο­βαρών ατυχημάτων και δυστυχημάτων στο Αιγαίο -και όχι μόνο- υπήρχε ο άγραφος αλ­λά απαράβατος όρος τιμής να σταματά κάθε στρατιωτική δραστηριότητα. Η Τουρκία ήταν αυτή που πρώτη άρχισε να καταπατά αυτόν τον κανόνα, προσπαθώντας να πάρει το πά­νω χέρι στην έρευνα και διάσωση στο Αιγαίο. Άρχισε να τον καταστρατηγεί χωρίς ντροπή από τη δολοφονία του Έλληνα πιλότου Κώστα Ηλιάκη από τον Τούρκο χειριστή Χαλί Ιμπραήμ, που θα έπρεπε κανονικά να είναι καταζη­τούμενος από τις ελληνικές Αρχές.

Του ΠΑΡΙ ΚΑΡΒ0ΥΝ0Π0ΥΛ0Υ- p.karvounopoulos@Realnews.gr

Το τελευταίο οχυρό

Η ΞΕΚΑΘΑΡΗ επιλογή της Τουρκίας να προκαλέσει αμέσως μετά το δυστύχημα έχει δύο πολύ κρίσιμες παραμέτρους: την ηθική απαξία (καθώς δεν σεβά­στηκαν τους νεκρούς) και την πολιτική σημειολογία.

Και πρέπει ιδιαιτέρως να σταθούμε στο δεύτερο, διότι εκεί είναι το κομβικό σημείο, στο οποίο η χώρα πρέπει να βάλει φρένο στις υποχωρήσεις.

Οι τουρκικές κινήσεις απέκτησαν «πολιτικό βάρος και σημειολογία» μετά από αλυσίδα λαθών και υπο­χωρήσεων της Ελλάδας: της υποστολής σημαίας για να μην ενοχληθούν οι Τούρκοι, της «ιστορικής σιω­πής» όταν καθιερώνονται γκρίζες ζώνες, της παραχώρησης της «εθνικής κυριαρχίας» λέγοντας «ευχαριστώ!» σε μια ξένη χώρα που δραστηριοποιήθηκε εν ονόματί σου... Μία-μια κάθε υποχώρηση ξηλώνει το πουλόβερ της εθνικής αξιοπρέπειας, αφήνοντάς μας «γυμνούς» στις διαθέσεις και στους σχεδιασμούς γειτόνων μας, όχι μόνο εξ Ανατολών... Για να μας σεβα­στούν, όμως, οφείλουμε να έχουμε «πυξίδα» και αδιαπραγμάτευτα συμφέροντα. Οι πολιτικές δυνάμεις έχουν υποχρέωση να βάλουν τέλος στην αποδυνάμωση της χώρας. Να υπάρξουν σταθερές θέσεις, ξεκάθαρες απόψεις και εθνική στρατηγική σε όλα τα ζητήματα που άπτονται των κυριαρχικών μας δικαιωμά­των και της εθνικής ασφάλειας: από το μεταναστευτικό μέχρι τις σχέσεις με την Ευρώπη και τα σύνορα.

Η κρίση ξεκίνησε ως οικονομική, μετεξελίχθηκε -δυστυχώς- σε πολιτική και καθιερώθηκε ως κοινωνι­κή. Πρέπει πάση θυσία οι πολιτικές δυνάμεις να αποτρέψουν την εμφάνισή της και ως «εθνικής κρίσης». Η εθνική αξιοπρέπεια είναι το τελευταίο οχυρό για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να ανασυγκροτήσουμε τη χώρα. Αλλιώς, θα επέλθει η ολοκληρωτική παράδοση του έθνους...

η άποψη του ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΙΧΑΛΕΛΗ-d.mihalelis@realnews.gr

Οι τουρκικές παραβιάσεις σε αριθμούς την ημέρα της τραγωδίας

▲ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ : 2

Ένας σχηματισμός με 2 αεροσκάφη F-16 και ένας σχηματισμός με 4 αεροσκάφη F-16 και 2 F-4

▲ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ : 3

Με αεροσκάφη CN-235

ΣΥΝΟΛΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ : 11

▲ ΟΠΛΙΣΜΕΝΑ : 2

▲ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ : 5

▲ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ : 63

 ΕΜΠΛΟΚΕΣ : -

▲ ΠΕΡΙΟΧΗ: ΒΟΡΕΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ, ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΤΙΟΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ

(ΕΙΔΗΣΕΙΣ-23/04/2017)

__________________
Υ.Γ.: Το παρόν άρθρο δημιουργήθηκε σε μορφή κειμένου (με κόπο και σε βάρος της πρεσβυωπίας μας) από το ιστολόγιο μας, όπως συμβαίνει ΠΑΝΤΑ σε άρθρα εφημερίδων ή περιοδικών. Παρακαλούνται όποια «μεγάλα» site ή blog ή διάφορες ενώσεις τα αναδημοσιεύουν να βάζουν την πηγή του ιστολογίου μας ώστε να τηρείται η στοιχειώδης δεοντολογία! Οι αναρτήσεις στο ιστολόγιο μας δεν αποτελούν θέση ή άποψη δική μας άλλα Πολιτών και Blogger. Επίσης δημοσιεύονται άρθρα εφημερίδων και περιοδικών. Ιδιαίτερα άρθρα που αφορούν τις Ένοπλες Δυνάμεις - Σώματα Ασφαλείας και τους Αποστράτους των.

2 σχόλια:

  1. EΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΦΙΛΙΑ....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΙΕΤΕ ΠΩΣ ΤΙΜΑΜΕ ΣΑΒ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ...... ΒΛΑΚΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΝΑΡΟ-ΔΙΑΚ ΣΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
    https://www.youtube.com/watch?v=zF7akeRe9To

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο. Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ 23 ΙΑΝ. 2010

 
Copyright © 2016. ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ Published by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ