Αρχική » , , , , , » «Τσεκούρι» σε βασικά επιδόματα Στρατιωτικών (ΒΙΝΤΕΟ)

«Τσεκούρι» σε βασικά επιδόματα Στρατιωτικών (ΒΙΝΤΕΟ)


ΑΓΡΙΟ ΚΑΨΩΝΙ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ

Ο Αντώνης Μυλωνάκης σχολιάζει, στην χθεσινή (16/11/2016) βραδυνή εκπομπή του, «ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ», στο ΑΡΤ tv, σε συνεργασία με τον οικονομικό συντάκτη Σπύρο Σταθάκη, το επικείμενο «κόψιμο», από το ΥΠΕΘΑ, βασικών επιδομάτων των Στρατιωτικών (πτητικό ή επικινδυνότητας από πιλότους - αλεξιπτωτιστές - βατραχανθρώπους, επίδομα παραμεθορίου - σκαφών, συνυπηρέτησης στελεχών ΕΔ που πλέον θα δικαιούνται μόνο ο ένας από τους δυο συζύγους, αλλοδαπής κ.λπ.). Επίσης, καλεί τον κ. Καμμένο να βγει αύριο (17-11-2016) το πρωί και να κάνει σχετική διάψευση.

Στις 06-07-16, ο ίδιος ο κ. Καμμένος κατέθεσε έγγραφο της ΓΔΟΣΥ (το οποίο δεν κυκλοφόρησε), στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, στο οποίο φαίνονται τα ισοδύναμα (κωδικοί) προκειμένου να μην ισχύσει η τροπολογία που πέρασε η κυβέρνηση για το πάγωμα των μισθολογικών ωριμάνσεων.

Τα χρήματα που αναμένεται να εξοικονομηθούν συνολικά, από τις υπόψη περικοπές, δεν φτάνουν ούτε τα 7-8 εκατ. ευρώ περίπου, δηλαδή «ψίχουλα».

Δείτε προσεκτικά το παρακάτω βίντεο:

16 σχόλια:

  1. Σε αυτά που παρακάτω θα αναφερθώ θα κρατήσω την ανωνυμία μου γιατί πιστεύω ότι ακόμα υπάρχουν μηχανισμοί συμφερόντων, που μπορεί να κινηθούν εναντίον μου δημιουργώντας μου πρόβλημα άσχετα από την αλήθεια του θέματος. Αφορμή πήρα από το κείμενο που κυκλοφορεί στο internet , (δειτε παραπάνω) στο οποίο αναφέρει ότι σε κάποια υποτιθέμενη χώρα με το όνομα Ανανία, μόλις πληροφορήθηκαν οι ιπτάμενοι της Πολεμικής Αεροπορίας ότι θα φορολογήσουν το πτητικό επίδομα, τότε αρρώστησαν όλοι τυχαία και δεν πετούσε τίποτα ούτε για τις αναχαιτίσεις. Μόλις αναδιπλώθηκε η κυβέρνηση τότε αμέσως έγιναν όλοι καλά και συνεχίστηκαν οι πτήσεις. Μόλις το διάβασα αυτό, ένιωσα αγανάκτηση, οργή, θυμό, αδικία και άλλα συναισθήματα τα οποία ελεγχόμενα θα μου επιτρέψουν να συνεχίσω την επιστολή μου μέσα σε κόσμια περιθώρια. Αυτό είναι δυστυχώς ίδιον των καιρών που καθορίζει τις σχέσεις μεταξύ αξιών, ιδανικών και χρήματος. Ντροπή ! και θα συνεχίσω κύριε Πρωθυπουργέ λέγοντας τα εξής : το πτητικό επίδομα δεν πρέπει να φορολογηθεί σε αυτούς που πετάνε αλλά αντιθέτως να αυξηθεί, όμως μέσα στην γενικότερη αγωνία της οικονομικής κρίσης, αλλά και της δικαιοσύνης, το πτητικό επίδομα πρέπει να καταργηθεί τελείως από όλους τους κατά ευφημισμό ιπταμένους που το λαμβάνουν χωρίς να πετάνε. Και αυτοί, προσέξτε, αποτελούν το 75% του συνόλου της ειδικότητας Ιπταμένου (σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του αρμόδιου φορέα). Βέβαια προσπαθούν οι κύριοι αυτοί με τις ευλογίες του εκάστοτε αρχηγού της Αεροπορίας να καλύπτουν τις τυπικές διαδικασίες. Φαίνεται λοιπόν στα χαρτιά ότι όλοι αυτοί που έχουν γεμίσει τα γραφεία των επιτελείων (ΑΤΑ, ΔΑΥ, ΔΑΕ, ΓΕΑ κ.ά.), του εξωτερικού, των διοικήσεων διαφόρων Μονάδων και άλλων πολλών θέσεων, όχι μόνο ότι πετάνε αλλά παίρνουν και φύλλο πορείας για αυτό. Και προκαλώ τους συνεργάτες σας να ψάξουν το θέμα σε βάθος φθάνοντας εκεί που θα βγει η αλήθεια, γιατί μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ, αν υπολογιστούν οι μερικές χιλιάδες ευρώ το εξάμηνο (άσχετα από την κατηγορία) που λαμβάνει ο καθένας (επιμένω από το σύνολο του 75%) που πετάει από το γραφείο του. Ενδεικτικά θα αναφέρω τον προγραμματισμό πτήσεων που τακτικά εκδίδει το ΓΕΑ, για όσους βρίσκονται εκτός μάχιμης Μονάδας, και την εικονική συμπλήρωση στα βιβλία πτήσεων του Αεροδρομίου (κατά κύριο λόγο της Ελευσίνας), κάτι που σαν διαδικασία καταρρίπτεται με την αντιπαραβολή του καθημερινού προσκλητηρίου των Σχηματισμών, όπου φαίνεται ότι οι περισσότεροι από αυτούς στις αντίστοιχες ημέρες είναι παρόντες στη δουλειά τους, εκτός βέβαια από αυτούς που λείπουν εκμεταλλευόμενοι και το φύλλο πορείας (για να πάνε να μην πετάξουν) και την απουσία από την υπηρεσία (πολλαπλό δηλ. το όφελος). Υπάρχουν και άλλοι προσκολλημένοι στις Μονάδες που και αυτοί τάχα για διατήρηση της πτητικής ικανότητας πετάνε πραγματικά ελαχιστότατες ώρες και γράφονται...πολύ περισσότερες...Και πώς να μην γίνονται αυτά όταν όλα τα παραπάνω τα απολαμβάνουν οι υποτιθέμενοι αρμόδιοι ελέγχοντες σε όλα τα επίπεδα;
    Παλαιότερα για να δικαιολογήσουν το πτητικό έμπαιναν σωρηδόν στα μεταφορικά άφη (C-130, ντακότες κ.ά. ) ως φορτίο, για να εκτελέσουν πτήση ίδια με αυτή που εκτελεί ο καθένας με την ολυμπιακή, και εννοείται σε καμιά περίπτωση τις ώρες που προβλέπονται για τη συμπλήρωση του πτητικού.
    Για αυτό το πιο δίκαιο, λογικό και σωστό είναι να πληρώνονται παραπάνω αυτοί που κινδυνεύουν στο Αιγαίο, στις φωτιές και αλλού, αλλά από όλους τους υπόλοιπους που εικονικά συμπληρώνουν τα δικαιολογητικά, να καταργηθεί εντελώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία και στην Αεροπορία Στρατού είθισται τις τελευταίες δεκαετίες ο κάθε «ιπτάμενος» αεροπόρος, ανεξαρτήτως εάν υπηρετεί σε μονάδα «πρώτης γραμμής» ή όχι, να λαμβάνει ετησίως 8.000 έως και 18.000 ευρώ ως "πτητικό επίδομα"! Σε πολεμικές μοίρες και μονάδες της αεροπορίας στρατού είναι ενταγμένοι μόλις το 25% των «ιπταμένων», όλοι οι υπόλοιποι παίρνουν το συγκεκριμένο επίδομα είτε κάνοντας ήπιες πτήσεις (μεταγωγικά αεροσκάφη και ελικόπτερα) ή πλαστογραφώντας τα στοιχεία χωρίς καν να μπουν σε αεροπλάνο ή ελικόπτερο. Ιπτάμενοι αεροπόροι φέρονται να πετούν με μαχητικό αεροσκάφος στην Κρήτη ή την Αγχίαλο και τις ίδιες μέρες δηλώνουν «παρών» στις επιτελικές τους θέσεις στην Αθήνα !!! Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά από τις ασφυκτικές πιέσεις της τρόικας, η κυβέρνηση προσανατολίζεται στο να διακόπτεται η παροχή του πτητικού επιδόματος αυτόματα με το που ο ιπτάμενος οργανικά εγκαταλείπει τις Πολεμικές Μοίρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άναυδοι έμειναν οι ελεγκτές της τρόικας όταν διαπίστωσαν ότι ετησίως χορηγούνται είκοσι εκατομμύρια ευρώ σε 1.100 αεροπόρους ως "πτητικό επίδομα" !!!. Ύστερα από ανάλυση των στοιχείων προέκυψε ότι το 75% όσων αεροπόρων λαμβάνουν το "πτητικό επίδομα" (δηλαδή, περί τους 800) βρίσκονται μακριά από τις πολεμικές μοίρες, καθώς υπηρετούν σε διάφορες επιτελικές θέσεις και υπηρεσίες εδάφους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. NA TOYΣ ΧΑΙΡΕΤΑΤΕ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΑΛΑΜΗ ΠΡΟΤΕΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΠΑΝΑΞΙΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ....ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙ ΑΝΕΧΘΗΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΕΕΙΝΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με τους στρατιωτικούς ακολούθους η κατάσταση είναι εξωφρενική. Το Δημόσιο πληρώνει τα έξοδα μετακίνησης και παραμονής τους στην Ελλάδα κάθε έξι μήνες για να κάνουν τη λεγόμενη «εξαμηνιαία πτητική... συντήρηση» για την οποία δικαιολογείται και το σχετικό επίδομα!!! Μια σχετική έρευνα έδειξε ότι «πτητικό επίδομα» λαμβάνουν:
    Υπασπιστές υπουργών και αρχηγών...
    Σε Πτέρυγες Μάχης -διευθύνσεις Επιχειρήσεων και Εκπαίδευσης- εμφανίζονται να πετάνε τύπο αεροσκαφών που δεν γνωρίζουν...
    Σπουδαστές σε σχολές του Εξωτερικού, στρατιωτικοί ακόλουθοι στο εξωτερικό.
    Υπηρετούντες σε ΝΑΤΟϊκά στρατηγεία.
    Διοικητές θέρετρων (ΚΕΔΑ) σε Σκοτίνα, Αγ. Ανδρέα, Ρόδο, Τυμπάκι.
    Και το χειρότερο: Οι στεριανοί «ιπτάμενοι» εκτός του ότι οι περισσότεροι απ΄ αυτούς παράτυπα απολαμβάνουν το «παντεσπάνι» του «πτητικού επιδόματος», επιπλέον παίρνουν άλλα τρία «δώρα»:

    1. «Φύλλα Πορείας» για να μετακινηθούν στις αεροδρόμια για να... πετάξουν.

    2. Εκτός έδρας...

    3. Επίδομα Επιχειρησιακής Ετοιμότητας.

    Και το ακόμη πιο εξοργιστικό!

    Τα εικονικά «πτητικά εξάμηνα» μετράνε διπλά ως χρόνια υπηρεσίας καθώς και στην αύξηση της σύνταξης (μέρισμα)...
    Αυτά διαπίστωσε η τρόικα πρόσφατα και έκανε τους συντρόφους διαπραγματευτές του Πάνου να καταπιούν την γλώσσα τους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σύμφωνα με τη διαμορφούμενη κατάσταση ένας «ιπτάμενος» στην καριέρα του κάνει κανονικές - «μάχιμες» πτήσεις από 10 έως 15 χρόνια και μετά προωθείται σε υπηρεσίες εδάφους. Ωστόσο εξακολουθεί να λαμβάνει το «πτητικό επίδομα» και για τα υπόλοιπα είκοσι χρόνια που παραμένει στην Πολεμική Αεροπορία! Είναι σαφές ότι οι «ιπτάμενοι» είναι οι πιο προνομιούχοι σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες ειδικότητες στην Πολεμική Αεροπορία. Γι' αυτό και στατιστικά το ποσοστό «ιπταμένων» που παραιτείται νωρίτερα είναι πολύ μικρότερο από το ποσοστό των υπολοίπων ειδικοτήτων.
    Μάλιστα οι «ιπτάμενοι» φροντίζουν και παραμένουν στο... μοναστήρι της Πολεμικής Αεροπορίας ως ΕΟΘ (Εκτός Οργανικών Θέσεων) απολαμβάνοντας όλα τα κίνητρα των «μάχιμων» αεροπόρων που καθημερινά παλεύουν στο Αιγαίο !!! τα ίδια φυσικά ισχύουν και στην Αεροπορία Στρατού !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσα χρήματα εισπράττει αλήθεια ένας ιπτάμενος αξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας; Ο ανθυποσμηναγός έχει μισθό περίπου 1.100 ευρώ το μήνα. Επιπλέον κάθε εξάμηνο εισπράττει πτητικό επίδομα από 4.000-7.000 ευρώ αναλόγως των ωρών πτήσεων οι οποίες μηνιαίως δεν είναι ποτέ λιγότερες από 30. Μέσες-άκρες δηλαδή ο μηνιαίος μισθός του δεν ξεπερνά τις 2.000 ευρώ. Ο βασικός μισθός ενός ιπτάμενου με 14 χρόνια υπηρεσίας ανέρχεται περίπου στα 1.350 ευρώ, ποσό στο οποίο αθροίζεται το πτητικό επίδομα, αναλόγως των ωρών πτήσεων.
    Συνολικά, οι ιπτάμενοι αξιωματικοί της Πολεμικής Αεροπορίας δεν ξεπερνούν τα 1.400 άτομα. Οι πιλότοι στις πολεμικές μοίρες, όσοι δηλαδή είναι... full επιχειρησιακοί, είναι περίπου 500.Τα ωράρια και οι υπηρεσίες τους είναι... τρελές με βάση τα δεδομένα ενός κρατικού υπαλλήλου αφού μπορεί να βρίσκονται σε readiness στη μοίρα όλο το 24ωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολιτικά ρουσφέτια, τα 4.900 στελέχη (μετακλητοί και πρόεδροι συμβουλίων κλπ) μπαίνουν «σφήνα» ανάμεσα στο Δημόσιο και στην πολιτική εξουσία, υπολογίζεται ότι απολαμβάνουν περί τα 8 εκατομμύρια ευρώ το μήνα ή σχεδόν 100 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο, οι αμοιβές των άλλων 3.000 προέδρων και μελών ΔΣ των κρατικών φορέων, δεν εξαρτώνται από το μισθολόγιο αλλά καθορίζονται με αποφάσεις των συναρμοδίων υπουργών, αν και δεν υπάρχουν καταγεγραμμένα στοιχεία, οι αμοιβές τους (κατ’αποκοπήν, ανά συνεδρίαση κλπ) με συντηρητικές εκτιμήσεις υπολογίζονται στα 1.500 ευρώ κατά μέσο όρο κάθε μήνα, το έτος 50 εκατ. ευρώ περίπου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ελλάδα!!Wonderland!!

    Κι ένα ακόμα:στα ψάρια,συνήθως,η βρώμα κι η δυσωδία ξεκινάει απ'το κεφάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΟ F16 να πεταξει πανω απο ολα τα αεροδρομια και να φωναζει με τη ντουντουκα ψηλα το κεφαλι συναδελφοι χαχαχαχα ΞΑΝΑΔΩΣΤΕ ΤΗ ΨΗΦΟ ΣΑΣ ΣΕ ΑΝΕΠΑΓΓΕΛΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η πιο σωστή και δίκαιη στοχευση της Τροικας(θεσμών) μέχρι τώρα,αν και ιδιαίτερα καθυστερημένα.Δεν πρόκειται να ανοίξει ρουθούνι απο τους μέχρι τώρα βολεμένους κατ επίφαση μη ενεργούς Ιπταμένους.{ΜΈΡΟΣ απο τις περικοπές αυτές να δοθεί ως αύξηση Πτητικού στους ενεργούς επιχειρησισκούς Πιλότους των Πολεμικών Μοιρών}.
    Οσοι νομίζουν οτι αδικούνται υπάρχουν και οι Εμπορικές Πολιτικές Αεροπορίες για να κάνουν μια δεύτερη καριέρα,οι Ικανότεροι και εμπειρότεροι φυσικά απο αυτούς. Απόλυτα εμπεριστατωμένα τα γραφόμενα του πρώτου Σχολιαστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλα αυτα που λετε παραπανω αλλα εδω στο εξωτερικο δειτε ποσα παιρνουν οι στρκοι βαθμου ανχη δηλ. επιδομα αλλοδαπης 2300€ και ενας αλχιας 1090€.κοντα στο διπλασιο. ποσο θα κοψουν απο τον εναν και ποσο απο τον αλλον?και μην ξεχναμε ποσοι υπηρετουν στο εξωτερικο απο το παραθυρο με το προσχημα κοινωνικα κριτηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο ΠΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ,,,,,,,,,,,,,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΜΕ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΠΑΛΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  14. Οι περισσότεροι,αν όχι όλοι,δεν είστε ενημερωμένοι και η
    γνώμη σας συμπίπτει με τις αερολογίες της τηλετύφλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ενας χειριστής αεροσκάφους ΟΧΙ ΠΙΛΟΤΟΣ΄΄ή πεταει ή δεν πετάει ΧΑΡΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΥΝ.Το θέμα είναι υπάρχουν τα Πτητικά μέσα δηλαδή με απλά λόγια και κατεβαίνω σκαλοπάτια λαικισμού εξαρτάται πόσα εν ενεργεία αεροσκάφη υπάρχουν. Αν υπάρχουν για παράδειγμα 5 Αεροσκάφη σε σύνολο 40 Αεροσκαφών για 100 χειριστές αεροσκαφών που έχουν κριθεί υγειονομικά να πετάνε αλλά λογω΄΄συνθηκών΄΄είναι αδύνατον αυτό δεν σημαίνει οτι είναι ανίκανοι καί κακώς λαμβάνουν το Πτητικό επίδομα. Επίσης όταν υπάρχει ΣΜΕΤ καινούργιων χειριστών αεροσκαφών απο τη Σχ Ικάρων τότε δίνετε προταιρεότητα στο ΣΜΕΤ εκτός αν σοβαροί λόγοι το επιβάλλουν να πεταξουν άμεσα.Πιστεύω εκεί γίνετε το όλο μπέρδεμα συναδέλφων και γράφουν σοβαρές ανακρίβειες που θιγουν την ΑΞΙΑ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΓΕΑ.Κλασικό παράδειγμα λαικισμού είναι ο ΥΓΕΑ που ενώ εκπαιδεύτηκε στα Migrage δεν ΄΄κάνει πτήσεις καί ο΄λογος είναι δεν υπάρχουν εύκαιρα Πτητικά μέσα οχι οτι είναι ανίκανος να πετάξει. Πετάει με Phantom που σχεδόν το σύνολο δεν το ξέρει και λεει το μακρύ κι το κοντό του.ΚΥΡΙΟΙ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΤΗΤΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ? Απλά δεν κάναμε ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ όπως :
    Μισθολογικές προαγωγές ΤΕΛΟΣ! Το γράφει ξεκάθαρα στο Μνημόνιο! Αναστολή συνταξιοδοτικού δικαιώματος 2 χρόνια σε όλους Δείτε το απόσπασμα (Φωτογραφία).

    http://www.enstoloi.gr/2013/02/blog-post_14.html

    Ετοιμο από Νοε 2014 σχέδιο Ν3883/2010 Διατηρητέος υπό προαγωγή με ετήσιο κέρδος για τα Ταμεία 88 εκατ ευρώ όσο οι ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ http://www.onalert.gr/userfiles/IERARXIA_PROAGOGES.pdf
    Η διαφορά με τον ισχύοντα Ν3883/2010 είναι στη σελ 23-24 ΑΡΘΡΟ 25 οι βαθμοί προαγωγής και αποστρατειών.
    Απαντώντας σε σχετική ερώτηση του pronews.gr κορυφαίο στέλεχος της κυβέρνησης που θέλησε να μην δημοσιοποιηθεί το όνομά του είπε : Οι μισθοί και οι συντάξεις τους με... δικές τους αποφάσεις, έχουν αποκατασταθεί στα προ μνημονίων επίπεδα. Και μάλιστα θα πάρουν και αναδρομικά ότι τους περιέκοψαν.Οι Διακαστές πληρώνοντε όπως οι Στρατιωτικοί με ΕΙΔΙΚΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΑ
    http://www.pronews.gr/portal/20161027/politics/kyvernisi/102208/apisteyti-kai-protofani-epithesi-tis-kyvernisis-kata-toy-ste
    Διαβάστε το άρθρο μου ξαναδημοσιευμένο στο bloko.gr (Εν Δυν) Πτητικό επίδομα θυσία στο βωμό του λαικισμού ?μήνες πριν το έιχα στείλει ενώ το ΄΄σταράτα λόγια΄΄δεν το δημοσιίευσε παρόλο που το έστειλα(πρόβλεψα μήνες πρίν που πάει η βαλίτσα).


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο. Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ 23 ΙΑΝ. 2010

EΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

 
Copyright © 2016. ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ Published by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ