Αρχική » , , , , , » Καταχρηστική είσπραξη πτητικού επιδόματος από αριθμό στελεχών της ΠΑ (ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ)

Καταχρηστική είσπραξη πτητικού επιδόματος από αριθμό στελεχών της ΠΑ (ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ)

Κάντε κλικ στην παρακάτω φωτό για μεγέθυνση:


15 σχόλια:

  1. ΚΑΤΑΡΧΑΣ Η ΛΕΞΗ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΛΕΒΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ –ΔΙΑΦΩΝΩ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΟ ΕΤΗΣΙΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥ ΠΤΗΤΙΚΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ-ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΤΡΙΚΙΟΙ ΚΑΙ ΠΛΗΒΕΙΟΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕ ΟΤΑΝ ΚΟΒΟΝΤΕ ΣΥΝΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΠΤΕΡΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΩΝ 1200-1400 ΕΥΡΩ ΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΟΥΓΚΙ ΜΕ ΤΗ ΣΑΚΟΡΑΦΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΟΥΝ ? ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΤΟ ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ 875 ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ 765 ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ ΑΞΚΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΜΕΓΑΛΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι Πιλότοι της Π.Α μας, είναι οι μαχόμενοι εν ειρήνη!
    Οποιος δεν αναχαίτισε,
    Οποιος δεν έσπασε το φράγμα του ήχου
    σε κάθετη εφόρμηση αναχαιτίζοντας,
    Οποιος δεν είδε πιλότο μετά από αναχαίτιση
    (οι αφροί του σώματος έξω από τις φόρμες),
    Οποιος δεν γνώρισε, δεν υπέστει επιταχύνσεις 5 έως και 7 τζι,
    να φεύγουν τα μάγουλα, η κοιλιά, η καρδιά, τα σπλάχνα, οι μύες...
    και να κολλούν πίσω (με αφάνταστες συνέπειες μελλοντικά στην υγεία τους)
    και μόνο με ειδικές στολές να συγκρατούνται,
    Οποιος δεν είδε πιλότο της Π.Α. μας, στά 40ντα του και στα 50ντα του,
    να είναι ακόμα μάχιμος (εάν έχει επιζήσει),
    παρά την αφάνταστη καταπόνηση και κινδύνους που έχει βιώσει,
    ενώ σε άλλους Στρατούς σταματούν να πετούν.
    Οποιου το στήθος δεν φουσκώνει από υπερηφάνεια και θαυμασμό,
    για τους Πιλότους της Π.Α. μας
    Οποιος, ,άκαπνος και αδαείς,
    Οποιος ζηλεύει και όποιος μισεί τους πιλότους μας,
    μόνο εκείνος έχει την αρρωστημένη φαντασία να γράφει περί πτητικού.
    Οι πιλότοι...όσοι επέζησαν, όλοι ανεξαιρέτως,
    όσοι είναι εν ενεργεία υγιείς και μη,
    δικαιούνται ΠΤΗΤΙΚΟΥ, όπου και αν υπηρετούν, ακόμα και όσο ζουν!
    Γιά όσα προσέφεραν, γιά όσα υπέστησαν Πετώντας,
    είτε μαχόμενοι, είτε ασκούμενοι, είτε εκπαιδεύοντας, είτε εκπαιδευόμενοι.
    και αυτό πρέπει είναι και δίκαιο και αναγκαίο, να καθιερωθεί δια Νόμου!
    Δεν ξέρω πόσο Ελληνες αισθάνονται, όσοι εμμέσως, πλην σαφώς,
    ΒΑΛΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΜΑΧΩΜΕΝΩΝ ΕΝ ΕΙΡΗΝΕΙ ΠΙΛΟΤΩΝ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά ρε μεγάλε, Να σε ρωτήσω κάτι και η τεχνική της πολεμικής Αεροπορίας γιατί δεν πέρνουν τεχνικό επίδομα ;;;;; Ξέρεις πόσες ατέλειωτες ώρες εργάζονται στα Α/φοι για να ειναι ολα στην ώρα τους.

      Διαγραφή
  3. Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και στον Στρατό Ξηράς, για κάθε ελικόπτερο υπάρχουν δεκάδες οδηγοί, άτομα που υπηρετούν σε άλλους σχηματισμούς λαμβάνουν πτητικό επίδομα, πρέπει επιτέλους να μπουν ορισμένα κριτήρια και ορισμένα όρια, όπως ηλικιακό όριο ή βαθμός που φέρεις. Δυστυχώς μέχρι σήμερα είναι η μόνη κατηγορία που δεν έχει υποστεί περιορισμούς και παραμένει στη χρυσή εποχή, πάρτε όλοι λεφτά υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το θέμα είναι απλό:
    Πετάνε η όχι με τον αντίστοιχο τύπο αεροσκάφους για τις συγκεκριμένες ώρες που πληρώνονται??( Να πιλοτάρουν το αεροσκάφος και όχι απλά να μπαίνουν και να πηγαίνουν βόλτα.)
    Αν πετάνε τις ώρες πραγματικά το δικαιούνται, αν όχι τότε νομίζω ότι υπάρχει θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tο θέμα είναι παλιό: http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/227365/pilotoi-grafeiou-eisprattoun-ptitiko-epidoma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμε 24 Νοε 2015, 10:35:00 πμ καλά τα λες, αλλά πόσους οδηγούς θα έχεις ; αυτοί που έχουν υψηλούς βαθμούς θα χρησιμοποιηθούν ποτέ ως οδηγοί ; π.χ. συνταγματάρχες, ταξίαρχοι, στρατηγοί, λίγο παράξενο δεν είναι ; γι' αυτό το σωστό είναι να καθοριστεί μέχρι πιό βαθμό θα μπορείς να πάρεις πτητικό επίδομα, π.χ. μέχρι Ταγματάρχης ή μέχρι Αντισυνταγματάρχης τριών ετών. Το ίδιο παρατηρείται και στο ΣΞ, με οδηγούς ελικοπτέρων κτλ. Επιτέλους κάποτε πρέπει να ανοίξει αυτό το θέμα και να εξετασθεί σοβαρά ώστε να εφαρμοσθεί δίκαια ένα νέο σύστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πτητικό επίδομα παίρνουν στη ΠΑ και στο ΣΞ όλοι οι δήθεν «ιπτάμενοι», οι οποίοι τελικά "πετούν" περισσότερες ώρες από όσες τα υπάρχοντα πτητικά μέσα που λειτουργούν. Ο ελληνικός λαός ταυτόχρονα πληρώνει φόρους εισοδήματος από το πρώτο ευρώ !!! Πότε θα γίνει έρευνα και σωστή κατανομή των πτητικών επιδομάτων να το λαμβάνουν αυτοί που πραγματικά το δικαιούνται ; Πόσα εκατομμύρια ευρώ ετήσια πάνε χαμένα !!! Επιτέλους η ηγεσία τι κάνει ; Πότε θα σταματήσουν πλαστές ώρες πτήσεων ; ΟΙ Αρχηγοί τι κάνουν ; τα δέχονται όλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟ Charalampos Kolokouris είπε. ΕΝΤΑΞΕΙ @@@@@@ ΛΙΓΟ ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΕ ΣΕ ΑΣΧΕΤΟΥΣ -ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΓΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΓΑΛΟ-ΕΙΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙΣ ΜΕ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΣΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΕΙΤΕ ΤΟ ΚΟΒΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΠΟΙΑΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΛΑΙ ΠΑΝΩ πχ ΤΡΙΠΛΑΣΙΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΦΟΙΤΗΣΗΣ-ΜΑΓΙΚΑ ΔΕΝ ΓΟΝΟΝΤΕ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΑΜΕ -@@@@@@@@@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σωστός, ο ανώνυμος 24 Νοε 2015, 10:59:00 μμ, οι άλλοι από τα γραφεία αραχτοί και φραπεδάτοι τα πέρνουν και κοροιδεύουν, οι τεχνικοί που δουλεύουν ώρες ολόκληρες και πέραν του ωραρίου τι πέρνουν ; αέρα κοπανιστό ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το ίδιο γίνεται και στα ελικόπτερα, οι τεχνικοί δεν πέρνουν μία, άλλοι που δεν υπηρετούν σε μονάδες Ε/Π πέρνουν το πτητικό επίδομα κοροιδεύοντας υπηρετούν αλλού σε σχηματισμούς που δεν έχουν σχέση με το όπλο, κάθονται στα γραφεία πείνουν καφέδες και τα πέρνουν, άσε που ορισμένοι φέρουν και μεγάλους βαθμούς που αποκλίεται να χρησιμοποιηθούν ως οδηγοί, π.χ. συνταγματάρχες, ταξίαρχοι, κτλ, σκέτη κοροιδία, αλλά κανείς δεν τολμά να ανοίξει το θέμα αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι εννοείτε με το όσοι επέζησαν κύριε Kolokouri? Το γράφετε ωσάν το στατιστικό δείγμα των πεσόντων να είναι άνω του 50%. Τιμή και αιώνια δόξα στους πεσόντες για πατρίδα και καθήκον, αλλά ο τρόπος που το αναφέρετε ως επιχείρημα είναι καπηλεία της μνήμης αυτών και φτηνή εξαργύρωση. Οι πιλότοι της ΠΑ είναι οι μαχόμενοι της πατρίδας μας. Όπως και οι αστυνομικοί και οι λιμενικοί και οι πυροσβέστες. Οι πιλότοι περισσότερο από όλους ίσως.
    Όσο όμως πετάνε. Το πτητικό επίδομα, επίδομα επικινδυνότητας, θα έπρεπε να σταματάει εκεί. Μέχρι εκεί που η πτητική δραστηριότητα είναι πραγματική. Πιλότος σε επιτελική θέση δεν έχει νόημα να πληρώνεται. Ο κίνδυνος πέρασε, έμεινε πίσω στην πολεμική μοίρα, σε νεότερους συναδέλφους του. Απλά και καθαρά πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΠΟΥ , ΑΝΑΧΑΙΤΙΖΟΥΝ , ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ,Δ ΙΑΖΩΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟ 25% ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ. ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΠΤΗΤΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΟΥ 25% ΤΩΝ "ΕΝΕΡΓΩΝ ΙΠΤΑΜΕΝΩΝ" ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΦΕΔΡΙΚΟΙ ( ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΗΛΙΚΙΑΚΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΤΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ). ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ 50% ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ.
    ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 50% ΘΑ ΠΑΥΣΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ( ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΑΥΤΕΣ) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΑ ΣΕ ΠΤΗΤΙΚΟ ΕΡΓΟ.
    ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥΣ , ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. με τα μαϊμού πτητικά επιδόματα τι θα γίνει στη ΠΑ και στο ΣΞ, αρκετά χρόνια τα πέρνουν και κοροιδεύουν, ας καθοριστούν νέα κριτήρια όπως βαθμός, ηλικία, κτλ, η ηγεσία τι κάνει ; κουφή είναι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα ήθελα να είμαστε λίγο προσεχτικοί και λιγότερο αφοριστικοί με το συγκεκριμένο θέμα. Το πτητικό επίδομα είναι επίδομα επικινδυνότητας και όσοι είναι σχετικοί με τις Ε.Δ. γνωρίζουν ότι το ύψος του καθορίζεται από τον τύπο α/φους, την αποστολή του καθώς και τον ρόλο συμμετοχής του προσωπικού στις αποστολές πτήσεων. Ο κίνδυνος της ζωής δεν μπορεί να αποτιμηθεί με ίσους όρους με την σίγουρα σημαντική εργασία κάποιων άλλων, όμως σε ασφαλέστερο περιβάλλον εργασίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο. Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ 23 ΙΑΝ. 2010

 
Copyright © 2016. ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ Published by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ