Αρχική » , , , , » Μας τσάκωσαν! Το ΧΩΝΙ... φταίει για το πλιάτσικο στο ΜΤΣ! (ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ. ΛΕΚΚΑ)

Μας τσάκωσαν! Το ΧΩΝΙ... φταίει για το πλιάτσικο στο ΜΤΣ! (ΝΕΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ. ΛΕΚΚΑ)


Δύο μήνες μετά τις αποκαλύψεις της εφημερίδας, ένας απόστρατος αντιστράτηγος κατακεραυνώνει τους «δημοσιογραφίσκους». Με χαρά του δίνουμε βήμα και, βεβαίως, του απαντάμε

Εντάξει. Αυτός είναι στρατηγός. Ο Στάθης Λέκκας. Μας τσάκωσε. Τα κατάλαβε όλα. Ότι, δηλαδή, αποκαλύψαμε το σκάνδαλο του Μετοχικού Ταμείου Στρατού για να... πουλήσουμε μερικές εφημερίδες παραπάνω.

Άραγε, έχουν συνειδητοποιήσει εκεί, στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας, πόσο άδικος είναι ο βαθμός του αντιστράτηγου με τον οποίο βγήκε στην αποστρατεία; Γιατί όχι στρατηγός; Γιατί όχι αρχηγός επιτελείου; Ή του ΝΑΤΟ; Αυτός ο άνθρωπος διαθέτει ανεπανάληπτη διορατικότητα. Είναι ο μόνος που τσάκωσε εμάς, τους «δημοσιογραφίσκους» (όπως πολύ ορθά μας αποκαλεί), που κακώς αποκαλύψαμε ότι, εκεί στο ΜΤΣ, έκαναν πάρτι εξαϋλώνοντας 614 εκατ. ευρώ από το υστέρημα 145.000 ένστολων. Ότι έδιναν δανεικά αλλά... ξεχνούσαν να σημειώσουν σε ένα κομμάτι χαρτί το όνομα εκείνων που τα έπαιρναν. Ότι έπαιζαν εκατομμύρια στη Σοφοκλέους την ώρα που κατέρρεε. Ότι τους... παράπεσαν ακόμη και κάτι ακίνητα και τα έχασαν. Και τόσα άλλα απίστευτα...

Ο κ. Λέκκας έχει δίκιο. Κακώς. Πολύ κακώς τα γράψαμε. Και, σαν να μην έφτανε αυτό -τέτοιοι δημοσιογραφίσκοι που είμαστε- πήγαμε και ρωτήσαμε και τον καθ' ύλην αρμόδιο. Τον πρόεδρο του ΜΤΣ. Κι όταν αυτός μας είπε κάτι «φαντασίες» και πράγματα «για γέλια» -σύμφωνα με το στρατηγό- εμείς πάλι τα δημοσιεύσαμε. Ενώ έπρεπε να τα κρύψουμε κάτω από το χαλί...

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΕ ΧΡΟΝΟΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ

Μετά τις 20/12 αισθάνομαι πιο ασφαλής. Διότι τότε χτύπησε ο κ Λέκκας. (Δυο μήνες αφού αρχίσαμε τις αποκαλύψεις για το ΜΤΣ, αλλά μπροστά στην αιωνιότητα...). Κι αν τη χώρα μας την προστατεύουν άνθρωποι με τη διορατικότητα και το σθένος του, δεν έχουμε τίποτα να φοβηθούμε. Ένα πράγμα μόνο... Στις 20/12, ο κ. Λέκκας μας κατακεραύνωνε -και, είπαμε, καλά μας έκανε, τέτοιοι που είμαστε- με μια επιστολή που «δημοσιογραφίσκους» μας ανέβαζε, «δημοσιογραφίσκους» μας κατέβαζε. Χίλιες εκατόν εβδομήντα λέξεις-σφαλιάρες που κοινοποιήθηκαν σε 101 παραλήπτες (υπουργούς, υφυπουργούς, αρχηγούς, τα πάντα όλα). Όταν του είπαμε ότι θα τη δημοσιεύσουμε την επιστολή του -γιατί έτσι κάνουμε εδώ.

Στο ΧΩΝΙ, δεν φιμώνουμε εκείνους μας βρίζουν (κάποιο λόγο θα 'χουν)- τα άλλαξε. Όχι την ουσία. Επιμένει ότι είμαστε κακοπροαίρετοι και εμείς φταίμε που καταρρέει το ΜΤΣ (όχι ΕΚΕΙΝΟΙ που έκαναν το πάρτι, ΕΜΕΙΣ που το φέραμε στη δημοσιότητα). Αλλά, να... Μας χάλασε λίγο που, στη δεύτερη επιστολή, άφησε τα βρισίδια και έπιασε ακόμη και κάτι κολακείες της κακιάς ώρας. Ας διαβάσουμε, όμως, τη δεύτερη, την εξευγενισμένη εκδοχή της επιστολής, που μας έστειλε ο κ. Λέκκας όταν του ζητήσαμε να τη συντομεύσει για να είναι δημοσιεύσιμη:

Στ. Λέκκας: «Η κατάσταση στο ΜΤΣ έχει καταστεί εκρηκτική – προβληματική - απαράδεκτη και προκαλεί λύπη. Με τόση περιουσία της οποίας δεν έγινε σωστή εκμετάλλευση, έχει καταστεί πλέον προβληματική η εκάστοτε καταβολή του μερίσματος σε χιλιάδες συναδέλφων (οικογενειών που το δικαιούνται από τις κρατήσεις στους μισθούς τους δεκαετιών), ενώ διαχρονικά σημειώθηκαν πολλά κρούσματα κακοδιαχείρισης. Τα προβλήματα είναι πολλά και ειλικρινά θεωρούμε ότι τα πράγματα έφθασαν εκεί από κακή πολιτική διαχείριση, κομματικοποίηση- επιλογή λάθος ανθρώπων για τις υπεύθυνες θέσεις, κλπ».
«Τη διαχείριση του ΜΤΣ είχε πάντοτε και έχει η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ το οποίο έχει και τη κύρια ευθύνη για την κατάσταση του. Αναμφίβολα, ευθύνονται και οι κατά καιρούς στρατιωτικές ηγεσίες που έλεγαν πάντα «ΝΑΙ» στους πολιτικούς προϊσταμένους τους».
Η οικονομική κρίση συνεπάγεται και έκτακτα μέτρα σε όλους τους τομείς. Έτσι και στο ΜΤΣ, επιβάλει την αλλαγή του Ν559/37 ώστε να υπάρχει δυνατότητα διανομής μερισμάτων και από κεφάλαια τρέχοντος έτους κάθε φορά. Δηλ. ανά τρίμηνο πρέπει να αναπροσαρμόζονται. Και όχι να πηγαίνουμε με «αυτόματο πιλότο» όπως στο παρελθόν. Η αλήθεια είναι πως όταν, τον Σεπτέμβριο του 2012, κοινοποιούταν το πόρισμα του Οικονομικού και Διαχειριστικού Ελέγχου του ΜΤΣ στον εισαγγελέα, διαπιστώθηκε «επίσημα» η ανορθόδοξη διάθεση μερισμάτων από έσοδα που δεν είχαν αποταμιευθεί από το προηγούμενο έτος αλλά από το τρέχον. Το παραπάνω έδωσε το έναυσμα στο ΥΠΕΘΑ (προκειμένου να εξασφαλιστεί η συνεχής διάθεση μερισμάτων ώστε να μην κλείσει το ΜΤΣ) για τροποποίηση του σχετικού Νόμου.
Έτσι λοιπόν, με τις πρωτόβουλες ενέργειες του ΥΠΕΘΑ, το ΜΤΣ θα δύναται να μοιράζει μερίσματα και από τρέχοντα ετήσια έσοδα, για περιορισμένο χρονικό διάστημα (2-3 έτη) μέχρι να καταστεί δυνατή η χορήγηση μερίσματος από τα αποθεματικά προηγούμενου έτους και η οποία τροποποίηση συνάδει με το πνεύμα της νομιμότητας των ενεργειών (βασιζόμενοι σε προτάσεις του ΔΣ/ΜΤΣ των ΓΕ και Διακλαδικών επιτροπών).
Οι παραπάνω εύλογες διορθωτικές νόμιμες αποφάσεις έπρεπε να είχαν ήδη εφαρμοστεί από το ΥΠΕΘΑ από το 1988 και μετά (όπως έγινε για τα έτη 1945 - 1948) και όχι για να υποκύψει σε κανένα πολιτικό εκβιασμό του οποιουδήποτε κ. Σωτηρόπουλου, όπως αβίαστα ερμηνεύονται από την εφημερίδα με το επιχείρημα του συσχετισμού της παράθεσης άτυχων δηλώσεων του.
Το ανησυχητικό των στο θέμα του παρόντος δημοσιεύματος της εφημερίδας, είναι η αυθαίρετη και όχι καλοπροαίρετη (κατά τη γνώμη μου) ερμηνεία (εκβιασμός) των αποφάσεων της Στρατιωτικής και Πολιτικής Ηγεσίας, με αποτέλεσμα να «κρούει ανοικτάς θύρας». Το όψιμο δημοσιογραφικό ενδιαφέρον του για τα δρώμενα στο ΜΤΣ δίνει την εντύπωση ότι δεν έχει επίγνωση τι μπορεί να σημαίνει για τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων ο κίνδυνος περικοπής του μερίσματος με αυτά που ισχυρίζονται.
Η εφημερίδα θα έπρεπε να είχε εκτιμήσει ότι, όπως για κάθε παροικούντα στη Ιερουσαλήμ, η σχετική δήλωση του κ. Σωτηρόπουλου ανάγεται στη σφαίρα της φαντασίας του, μόνο γέλια μπορεί να προκαλέσει και η δημοσιοποίηση και συσχετισμός της από εσάς, το μόνο που θα μπορούσε να έχει πράγματι σαν αποτέλεσμα είναι να θέσει σε κίνδυνο τη μελλοντική καταβολή του μερίσματος στους δικαιούχους και όχι να προστατέψει το συμφέρον των μερισματούχων του ΜΤΣ, των οποίων φαίνεται να υπερασπίζεστε.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω την εφημερίδα σας που από πρωτοβουλία της και με συνεχή πρωτοσέλιδα έδωσε στο ευρύ κοινό την ευκαιρία να ενημερωθεί επί των (άγνωστων στους πολλούς πτυχών του «δράματος» του ΜΤΣ) λεπτομερειών που έχουν κατατεθεί κατά καιρούς στον εισαγγελέα, τόσο από το ΥΠΕΘΑ, Ενώσεις αλλά και κυρίως μεμονωμένα από συναδέλφους. Νομίζω επίσης ότι η προσφυγή σε πηγές πληροφοριών που έχουν ήδη κατατεθεί, δημόσια (εισαγγελείς) δεν αποτελεί αποκλειστικότητα αλλά ένα απλά «εξαιρετικό «ρεπορτάζ».


Το ΧΩΝΙ: Θαρραλέος, δεν λέω. Βέβαια, δεν μιλά καν ο ίδιος για την απαράδεκτη κατάσταση στο ΜΤΣ, τα κρούσματα κακοδιαχείρισης, την κομματικοποίηση, απλά μεταφέρει -εντός εισαγωγικών- τις απόψεις άλλων. Βαφτίζει και απλά «ανορθόδοξη» τη διάθεση των μερισμάτων, που η ίδια η διοίκηση του Ταμείου έχει ομολογήσει -στα πρακτικά που έφερε στη δημοσιότητα Το ΧΩΝΙ- ότι ήταν παράνομη (μια παρανομία κρατά 64.000 μερισματούχους σε ομηρία, αφού ο πρόεδρος του ΜΤΣ απειλούσε να τους ζητήσει πίσω τα μερίσματα των δυο τελευταίων ετών!).

Λεπτομέρειες. Το σημαντικό της επιστολής είναι άλλο: το «λιβανιστήρι» σε υπουργό και υφυπουργό. Σωστά. Για τις «πρωτόβουλες» ενέργειές τους. Για στάσου, όμως. Ο κ. Λέκκας καταγγέλλει Το ΧΩΝΙ που δημοσίευσε τις «ατυχείς» δηλώσεις του προέδρου του ΜΤΣ, που «ανάγονται στη σφαίρα της φαντασίας του» και «μόνο γέλια μπορούν να προκαλέσουν». Αλλά, την ίδια ώρα, λιβανίζει τον υπουργό που κρατάει υπεύθυνο για τα εκατομμύρια των μερισμάτων και τα δισεκατομμύρια της περιουσίας του ΜΤΣ τον άνθρωπο που έκανε τις «γελοίες» δηλώσεις... Μπερδεύτηκα. Κάτι θα καταλαβαίνει, όμως, ο στρατηγός που μου διαφεύγει εμένα.

Εμένα, πάντως, ένα πράγμα με χάλασε. Ότι, στη δεύτερη επιστολή του, ο κ. Λέκκας έκοψε τα πιο ωραία κομμάτια Δεν θα σας τα στερήσουμε, όμως. Ιδού:

«Τις παθογένειες αυτές εκμεταλλεύτηκε η εφημερίδα "Το Χωνί" η οποία κατάφερε να αυξήσει τη κυκλοφορία της και ταυτόχρονα να ακουστεί και να διατηρηθεί στο ευρύ κοινό»,
«...παρέχουν πληροφορίες σε πάσης φύσεως δημοσιογραφίσκους οι οποίοι και τις παρουσιάζουν κατά όχι αντικειμενικό τρόπο...»,
«..."κρούει ανοικτάς θύρας" προκειμένου να πουλήσει η εφημερίδα μερικά φύλλα παραπάνω και ορισμένοι δημοσιογραφίσκοι να κάνουν καριέρα...»
«...κατασκευάζετε μυθεύματα..»
«Αρκετά έχουμε υποστεί από τους πάσης φύσεως δημοσιογραφίσκους. Δεν θα ανεχτούμε πλέον κανένα ανεύθυνο-υπεύθυνο να παίζει και να κανονίζει τις ζωές μας και την αξιοπρέπειά μας».

Το ΧΩΝΙ: Αυτά ήταν τα καλύτερα Γιατί τα έκοψε... ο Θεός και η ψυχή του. Κατά τη γνώμη μου, πάντως, και λίγες είναι οι τρεις φορές που μας λέει δημοσιογραφίσκους. Το μόνο που δεν κατάλαβα είναι τελικά τι ακριβώς ισχύει: τα... κατάπτυστα δημοσιεύματα μας «κρούουν ανοικτάς θύρας» ή κανονίζουν τις ζωές και την αξιοπρέπεια των στρατιωτικών; Γιατί και τα δυο μαζί, δεν γίνονται. Ε, στρατηγέ μου...

ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΟΜΑΣΤΕ...

Ο κ. Λέκκας θεωρεί ότι για το πλιάτσικο των 614 εκατ. ευρώ από τον ιδρώτα των ένστολων του Ταμείου ΔΕΝ φταίνε οι υπουργοί Εθνικής Άμυνας και οι πρωθυπουργοί, ΔΕΝ φταίει η στρατιωτική ηγεσία, ΔΕΝ φταίνε καν οι διοικήσεις του ΜΤΣ. (Ή, τουλάχιστον, όχι και τόσο). Για όλα φταίει Το ΧΩΝΙ. Κατά τον κ. Λέκκα, δεν έπρεπε να αποκαλυφθούν τα σκάνδαλα, αλλά να τα κρύψουμε κάτω από το χαλί... Μήπως για να εμφανιστούν λίαν συντόμως κάποιοι άλλοι και να στήσουν καινούριο πάρτι; Τι κρίμα -για σας κ. Λέκκα- που υπάρχει Το ΧΩΝΙ... Και δουλειά μας είναι να αποκαλύπτουμε, όχι να συγκαλύπτουμε...

Ο κ. Λέκκας παραπέμπει σε άλλες, μαύρες εποχές, όταν, ουσιαστικά, ζητά να φιμωθεί Το ΧΩΝΙ, να πάψει να αποκαλύπτει τα σκάνδαλα που ενοχλούν. Και ενοχλούν. Γιατί στο ΜΤΣ παίχθηκαν, όλα αυτά τα χρόνια τεράστια συμφέροντα Γι' αυτό και καμία άλλη εφημερίδα δεν τόλμησε να φέρει την υπόθεση στη δημοσιότητα. Όχι για να μην ενοχληθεί ο κ. Λέκκας, βέβαια. Μήπως, όμως, για να μην ενοχληθούν κάποιοι άλλοι; Μήπως εκείνοι που πιθανώς έβαλαν τον κ. Λέκκα να επιτεθεί Στο ΧΩΝΙ;

(κάντε κλικ)

(ΤO ΧΩΝΙ 06/01/2013 - ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ - g.christoforidis@toxwni.gr)

ΝΕΑ ΣΗΜΕΡΙΝΗ (05/01/2013) ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ. ΛΕΚΚΑ ΣΤΟ ΥΠΟΨΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜ. «ΤΟ ΧΩΝΙ»:



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ «ΤΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ 145.000 ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ» ΕΔΩ

4 σχόλια:

  1. Email (05/01/2013 8:44 μ.μ) από George Christoforidis gchristof@yahoo.com

    Αξιότιμε κ. Λέκκα,

    συνεχίζω να μην καταλαβαίνω την προσέγγιση: να πάρω εγώ το μέρισμά μου τώρα με οποιονδήποτε τρόπο.

    Στο ΧΩΝΙ το είπαμε από την αρχή:

    - ναι, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, να πάρουν όλοι οι δικαιούχοι ΟΛΟ το μέρισμα,
    - δε φταίνε σε τίποτε οι άνθρωποι και ΑΣΦΑΛΩΣ δεν πρέπει να πληρώσουν αυτοί για το πάρτι που έστησαν κάποιοι άλλοι στην πλάτη τους,
    - οι ένστολοι πλήρωναν κανονικότατα τις εισφορές τους όλα αυτά τα χρόνια και πρέπει κανονικότατα να πάρουν το μέρισμά τους,
    - αλλά όχι με οποιονδήποτε τρόπο. διότι, κάποιοι λένε: ας πάρω εγώ τώρα τα 300 ευρώ που δικαιούμαι (και χρειάζομαι) και τι με ενδιαφέρει με ποιον τρόπο τα πήρα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.
    - αν πάρετε παράνομα το μέρισμά σας κ. Λέκκα, θα είστε όμηροι του κάθε προέδρου του ΜΤΣ που θα λέει "αφού σας το έδωσα παράνομα, τώρα το ζητάω πίσω" (μπορεί να σας ακούγονται εσάς "αστεία" αυτά, αλλά δεν είναι. δεν είναι καθόλου αστείο όταν το λέει ο άνθρωπος που είναι ΠΡΟΕΔΡΟΣ του ΜΤΣ),
    - αλλά και η λογική του να έρθει εκ των υστέρων ο υπουργός να καλύψει νομικά μια παρανομία είναι αδιανόητη. όταν κάποιος παρανομεί κ. Λέκκα, παρανομεί. το να ζητάμε να καλυφθεί ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ μια παρανομία είναι ανήκουστο. με την ίδια λογική, αν μια φορά παρανόμησε η διοίκηση του ΜΤΣ και μετά εκβίασε την πολιτική ηγεσία και την κάλυψε αναδρομικά, γιατί να μην το ξανακάνει; όταν τα ξανακάνουν θάλασσα στο ΜΤΣ σε κάνα-δυο χρόνια, παίζοντας με τις ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ εισφορές, γιατί να μην ξανα-παρανομήσουν και να μη ζητήσουν από τον τότε υπουργό (επικαλούμενοι πάλι το ηθικό του στρατεύματος) να τους ξανα-καλύψει αναδρομικά; μόνο που, μ' αυτό τον τρόπο, θα απαξιώνεται όλο και περισσότερο το ΜΤΣ, η ΔΙΚΗ ΣΑΣ περιουσία. εσείς μπορεί να μην το καταλαβαίνετε, αρκεί να παίρνετε το μέρισμά σας, αλλά -αν συνεχιστεί αυτή η ιστορία- κάποια στιγμή δε θα έχει μείνει τίποτα στο ΜΤΣ για να δοθεί ως μέρισμα. βέβαια, κάποιους μπορεί να μην τους ενδιαφέρει τι θα γίνει το ΜΤΣ μετά από πέντε χρόνια, εμάς Στο ΧΩΝΙ μας ενδιαφέρει όμως.
    - άρα, η λύση είναι: να πάρετε το μέρισμά σας, στην ώρα του και ολόκληρο. να ελεγχθούν όμως όλοι για όλες τις παρανομίες και όχι να καλυφθούν για αυτές. δεν είναι αμοιβαίως αποκλειόμενα αυτά τα δύο. ας καταλογίσει τις ευθύνες ο υπουργός, ας απομακρύνει τους ελεγχόμενους και ας κάνει ό,τι είναι απαραίτητο για να πάρουν οι δικαιούχοι το μέρισμα.
    - δια ταύτα: οι αποκαλύψεις από Το ΧΩΝΙ διασφαλίζουν ότι θα συνεχίσει το ΜΤΣ να υπάρχει και να δίνει μερίσματα. γιατί η παρανομία έρχεται στο φως, οι υπεύθυνοι τιμωρούνται και το ΜΤΣ προστατεύεται. αντίθετα, αν όλα αυτά μείνουν στο σκοτάδι, οι επιτήδειοι θα συνεχίσουν ανενόχλητοι τη "δουλειά" τους.
    Αυτά τα απλά πράγματα είπε Το ΧΩΝΙ. Σε ΟΛΑ του τα δημοσιεύματα. Και στο δημοσίευμα περί πολιτικού εκβιασμού. Είναι σαφές. Ο πρόεδρος του ΜΤΣ ομολογεί ότι έχει παρανομήσει και χρησιμοποιεί τους μερισματούχους ως ομήρους για έναν ξεκάθαρο πολιτικό εκβιασμό, προκειμένου να υποχρεώσει τον υπουργό να τον καλύψει νομικά. Αν ο υπουργός το κάνει, στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα: παρανομείτε εσείς στο ΜΤΣ και θα έρχεται η πολιτική ηγεσία να σας καλύπτει. Αντίθετα το μήνυμα του υπουργού πρέπει να είναι πως ούτε οι δικαιούχοι πρέπει να χάσουν το μέρισμά τους, ούτε όσοι παρανόμησαν να αμνηστευθούν.

    Γιώργος Χριστοφορίδης,
    Το ΧΩΝΙ (http://www.toxwni.gr/).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ κ. Χριστοφορίδη,
    Καθίσταται πλέον "ηλίου φαεινότερο" ότι μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαίνουμε.
    Όπως και εσείς πολύ σωστά στο τέλος του παρόντος μηνύματός σας παροτρύνετε, "Αντίθετα το μήνυμα του υπουργού πρέπει να είναι πως ούτε οι δικαιούχοι πρέπει να χάσουν το μέρισμά τους, ούτε όσοι παρανόμησαν να αμνηστευτούν", έτσι λοιπόν και το ΥΠΕΘΑ έχοντας το πόρισμα του οικονομικού και διοικητικού ελέγχου του ΜΤΣ και χωρίς να αμνηστεύει προηγούμενες περιόδους τις οποίες έστειλε στον εισαγγελέα για αναγγελία τυχόν αξιόποινων πράξεων, προσπάθησε να κάνει δύο πράγματα ταυτόχρονα, "υλοποιώντας", χωρίς να το ξέρει, τη παρότρυνσή σας:
    • Πρώτο να έχει νομική κάλυψη των ενεργειών της για τη περίοδο που αυτή είχε την πολιτική ευθύνη δηλ το 2012, και
    • Δεύτερο να υιοθετήσει νόμιμες προτάσεις διακλαδικής σχετικής επιτροπής, ώστε το κοινωνικό αποτέλεσμα της συνεχίσεως διανομής μερίσματος από τρέχοντα έσοδα (αξιολογούμενα ανά τρίμηνο και για περιορισμένο χρονικό διάστημα) να συνεχιστεί και οι δικαιούχοι να μην χάσουν το όποιο αναλογούν νόμιμο μέρισμά τους, ιδιαίτερα στην παρούσα οικονομική συγκυρία .
    Η διαφωνία μου μαζί σας ήταν και είναι ότι, αν και (όπως φαίνεται) αντιλαμβάνεστε τη σκοπιμότητα της συνέχισης διανομής του μερίσματος, έρχεστε με το δημοσίευμα της 16 Δεκ 2012 όλως απερίσκεπτα να τα τινάξετε αυτά στον αέρα, μόνο και μόνο για να εντυπωσιάσετε με λέξεις όπως "...εκβιασμός Σωτηρόπουλου κλπ..." με κίνδυνο πράγματι το ΥΠΕΘΑ να μην προβεί στη νομιμοποίηση της παρούσας περιόδου διανομής μερίσματος και να το διακόψει πλήρως, γεγονός που και εσείς όπως αντιλαμβάνομαι φαίνεται να απεύχεστε.
    Η παρέμβασή μου λοιπόν σε σας για το εν λόγω δημοσίευμα ήταν ότι κατά τη γνώμη μου κάνατε "λανθασμένη" δημοσιογραφική εκτίμηση, αδιαφορώντας έτσι για τους δικαιούχους για το οικονομικό συμφέρον των οποίων δήθεν κόπτεστε, δημοσιοποιώντας τον γελοίο "εκβιασμό" που το μόνο κατά τη γνώμη μου αποτέλεσμα ήταν μερικά τυχόν φύλλα παραπάνω.
    Για την καλύτερη αντιμετώπιση των θεμάτων στο μέλλον, σας συνέστησα ότι θα έπρεπε να το αποσιωπήσετε ή τουλάχιστον να το αναβάλλετε χρονικά και να μην του δώσετε την ανούσια αυτή δημόσια προβολή.
    Επίσης ότι θα μπορούσατε να εκτιμήσετε δημοσιογραφικά ότι η δημοσιότητα του «εκβιασμού Σωτηρόπουλου» από την εφημερίδα σας θα μπορούσε να διακόψει τη συνέχιση καταβολής του νόμιμου μερίσματος στους δικαιούχους.
    Τελικά χαίρομαι που μιλήσαμε και για τη "Ταμπακιέρα" και θα ήμουνα ευτυχής εάν κατάφερα να σας πείσω ότι πρέπει να συμφωνήσουμε επιτέλους ότι οι διάφορες δημοσιογραφικές εκτιμήσεις-υπερβολές οι οποίες, αν και βασίζονται σε πραγματικά γεγονότα, εν τούτοις πρέπει να τις αποφεύγουμε συνεκτιμώντας το όφελος του γενικότερου κοινωνικού συμφέροντος, πριν την στείρα εκμετάλλευσή τους.
    Στάθης Λέκκας
    Αντγος ε.α. – ΣΣΕ 71

    ΥΣ:
    1. Διαφωνώ έντονα με τη χρήση από εσάς της λέξης "ένστολος". Είναι άστοχη όταν αναφερόμαστε σε στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων", εν ενεργεία ή εν αποστρατεία, και θα πρέπει να την αποφεύγουμε.
    2. Εάν και γνωρίζω ότι περιστοιχίζεστε από αξιόλογους συναδέλφους ορισμένοι των οποίων αρθρογραφούν στην εφημερίδα σας, δεν συμφωνώ με τη συνέχιση της αλληλογραφίας μας στο θέμα αυτό το οποίο θεωρώ πλέον ολοκληρωμένο και το οποίο θα επιθυμούσα να το χειριστούν οι ειδικοί και αιρετοί συνάδελφοι στα διάφορα σχετικά "Φόρα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΡΙΣΜΑ ΟΤΑΝ ΠΟ- ΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΛΕ ΕΙΣΦΟΡΑ'ΠΛΗΡΩΣΕ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΕΙΣΦΟ- ΡΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ"ΚΟΥΒΑΡΝΤΑΔΕΣ"ΜΕ ΞΕΝΑ ΚΟΛΥΒΑ,ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ,ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΡΙΣΜΑΤΑ.ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ;ΟΠΩΣ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΝΕ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤ. ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ;ΨΑΞΤΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕ ΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΜΤΣ,ΞΑΝΑΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΕΚΕΙ.ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΑΞΚΟΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ ΕΚΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ κ. Λέκκα, καλησπέρα.

    1. Το ΧΩΝΙ δεν υπάρχει για να αποσιωπά. Υπάρχει για να δημοσιεύει. Ο δημοσιογράφος που αποσιωπά είναι κακός δημοσιογράφος και εξυπηρετεί σκοπιμότητες.
    2. Δεν καταλαβαίνω ποιος σας όρισε υπερασπιστή του υπουργού, γιατί θεωρείτε ότι η πολιτική ηγεσία δεν έχει φωνή να μιλήσει μόνη της, αλλά τοποθετείται δι' αντιπροσώπου και, μάλιστα, υμών.
    3. Αν η πολιτική ηγεσία έκοβε το μέρισμα λόγω του δημοσιεύματός μας θα έφταιγε, βέβαια, η πολιτική ηγεσία και όχι Το ΧΩΝΙ, που -εξάλλου- ζήτησε ακριβώς το αντίθετο.
    4. Δεν κατανοώ το υπονοούμενό σας για τους ανθρώπους από τους οποίους «περιστοιχίζομαι». Δεν έχω συνηθίσει να «περιστοιχίζομαι» από κανέναν. Το ΧΩΝΙ το βγάζει μια ομάδα δημοσιογράφων, από τους ελάχιστους στη χώρα που δεν υπηρετούν συμφέροντα. Επίσης, δίνουμε βήμα σε όποιον μας το ζητήσει, όπως εξάλλου κάναμε και με τη δική σας περίπτωση, κι ας μας βρίζατε.
    5. Συμφωνώ ότι έχουμε εξαντλήσει το θέμα και, κυρίως, ότι δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρούμε τους 101 παραλήπτες στους οποίους κοινοποιείτε το mail σας. Από την άλλη, διατηρώ το δικαίωμά μου να επανέλθω στο καίριο ζήτημα που απασχολεί 145.000 ανθρώπους όποτε το κρίνω σκόπιμα και να μην αφήνω «αιρετούς» και τοποθετημένους να αποφασίζουν πίσω από κλειστές πόρτες. Εξάλλου, κάτι τέτοιες αποφάσεις οδήγησαν το ΜΤΣ στο σημερινό του χάλι.

    Καλή σας νύχτα.

    Γιώργος Χριστοφορίδης,
    Το ΧΩΝΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο. Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.



EΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΠΟ 23 ΙΑΝ. 2010

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

 
Copyright © 2016. ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ Published by ΣΤΑΡΑΤΑ ΛΟΓΙΑ